Gå til innhold

Vask av jenters underliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vesla var baby og brukte bleier var det greit. Hun lå på stellebordet og ble vasket. Lett å se og komme til uten å måtte tukle så veldig der nede. 

Men nå som hun er nesten to og ikke bruker bleier mer synes jeg det er verre med vask nedentil. Hun vil ikke opp på stellebordet mer. Så det blir dusjing. Spyling og forsiktig vask der nede. Men ser jo liksom ikke så godt og får liksom ikke vasket innimellom... Vil liksom ikke tukle for mye der heller. 

Hvordan gjør dere dette? 

Anonymkode: 0abfd...0ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke å tukle å vaske en unge på 2-3 år nedentil altså, det må man faktisk gjøre frem til de klarer å gjøre det selv. Her sitter de enten i badebalja og da går det jo av seg selv, eller jeg tar en liten myk klut og rett og slett bare vasker nedentil mens de står i dusjen eller på gulvet. Når de blir sånn 3-4 år så får de kluten i hånda og så vasker de tissen sin selv.

Skrevet

Inni underlivet er selvrensende. Slik du gjør holder, kun vask overflatisk med klut og vann.

Anonymkode: 058d4...85b

Skrevet

Her bader hun på 3 år ca annenhver dag,og de andre dagene bruker jeg gjerne klut og vasker.

Anonymkode: 4cdf5...74b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...