Gå til innhold

I morgen - kan jeg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være alene hele dagen. Har veldig lyst til å jogge meg en tur. Kan jeg gjøre det i 6-7-tiden i morgen kveld?

 

Anonymkode: d7ddb...3e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt!! 

Anonymkode: 65c63...19c

Skrevet

Kun om du jogger med et flagg høyt hevet  🇳🇴 

Anonymkode: ba39d...e74

Skrevet

Selvfølgelig, du kan jogge akkurat når du vil

Anonymkode: 56111...92b

Skrevet

Portforbud mellom kl 12-19

Anonymkode: 1e512...47a

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kun om du jogger med et flagg høyt hevet  🇳🇴 

Anonymkode: ba39d...e74

Men for all del bare med norsk flagg 

Anonymkode: 827a6...094

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kun om du jogger med et flagg høyt hevet  🇳🇴 

Anonymkode: ba39d...e74

sildesalaten.jpg

 

Anonymkode: cfa05...344

Skrevet

Ha-ha.... takk for latteren, damer :)

Da blir det en joggetur. Tror ikke formen er god nok til å springe med stort flagg, men kanskje et mini et ;)

Hi

Anonymkode: d7ddb...3e8

Skrevet

Jeg ble inspirert til å ta meg en joggetur jeg også. I seks syv tiden 👍🏻Takk!

Skrevet
1 minutt siden, mirakela skrev:

Jeg ble inspirert til å ta meg en joggetur jeg også. I seks syv tiden 👍🏻Takk!

Da har vi en avtale ;)

Anonymkode: d7ddb...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...