Gå til innhold

Hvordan avslutter du en chatsekvens?


Anbefalte innlegg

Skrevet

På Messenger, eller pr SMS.. Hvis dere har en slags samtale gående med noen.. som ikke nødvendigvis er så viktig.. ikke for å avtale noe elns men bare for å prate litt.. lar du da bare være å svare mer hvis du feks skal gjøre noe annet eller bare er lei.. eller skriver du noe om det og så ha-det-bra-så-lenge liksom? 

 

Anonymkode: 4f531...5f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler.. kommer an på hvem det er med:) med venninnene mine bruker jeg å svare når jeg vil hvis vi har en sånn samtale.. med kompisen min sier jeg feks " nei nå må jeg nesten rydde litt her! Snakkes da:)"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...