Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 På Messenger, eller pr SMS.. Hvis dere har en slags samtale gående med noen.. som ikke nødvendigvis er så viktig.. ikke for å avtale noe elns men bare for å prate litt.. lar du da bare være å svare mer hvis du feks skal gjøre noe annet eller bare er lei.. eller skriver du noe om det og så ha-det-bra-så-lenge liksom? Anonymkode: 4f531...5f8
Moratil3 Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 Begge deler.. kommer an på hvem det er med:) med venninnene mine bruker jeg å svare når jeg vil hvis vi har en sånn samtale.. med kompisen min sier jeg feks " nei nå må jeg nesten rydde litt her! Snakkes da:)"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå