Gå til innhold

Ok betaling for barnevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 timer, 1000 kr? Det er tanta til barnet på 1 år som skal passe en dag mens jeg jobber.

Anonymkode: 20fa9...194

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig greit synes jeg. 

Anonymkode: d4cfb...324

Skrevet

Hvor gammel er tanta?

Jeg synes egentlig uansett det var for mye...

Anonymkode: 851a5...fb0

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gammel er tanta?

Jeg synes egentlig uansett det var for mye...

Anonymkode: 851a5...fb0

Enig med denne... Er det ei på 25 hadde jeg seriøst ikke betalt. Det er jo bare kos å passe tantebarn, det er jo ikke en hel dag engang. Er det ei på 16 holder det lenge med 500 kr. Det er tross alt tanta...

Anonymkode: 08f09...c5a

Skrevet

Hun er 30, må ta seg fri fra sin jobb for å passe. 

Skrevet

Jeg har én søster og mannen min har to. Det er klart det er en stor tjeneste å ta seg fri for å passe tantebarnet, men å betale? Det ville ikke falt meg inn en gang. Jeg tenker at over et langt liv så jevner slike ting seg ut. En dag kommer vi til å passe deres barn, og da ønsker ikke vi å få betalt for det!

Anonymkode: 64663...7f2

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har én søster og mannen min har to. Det er klart det er en stor tjeneste å ta seg fri for å passe tantebarnet, men å betale? Det ville ikke falt meg inn en gang. Jeg tenker at over et langt liv så jevner slike ting seg ut. En dag kommer vi til å passe deres barn, og da ønsker ikke vi å få betalt for det!

Anonymkode: 64663...7f2

Enig med deg, men denne familien passer ikke fordi de har lyst. Og jeg trenger pengene, så må jobbe, så ser ikke et annet alternativ enn å tilby penger. :/  har ingen andre å spørre. 

Skrevet

synes det er kjempe bra ,her får de 100kr timen

Skrevet

100 kr timen er vanlig takst til tenåringer, så 1000 kr skattefritt til en eldre tante er vel helt ok.

Anonymkode: 77db6...647

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...