Gå til innhold

Vask av regntøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nye vaskemaskinen har ikke utendørsprogram oppdaga jeg nå.... Så hvilket program setter jeg vaskemaskinen på når regntøy skal vaskes?

Anonymkode: b4ee0...b0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utendørsprogram? Det har nå jeg aldri hatt på mine maskiner.

Her vaskes alle uteklær på finvask el ullvask, 30 el 40 gr, sentrifugering på 400 el 800 omdr. Bruker Milo eller vaskemiddel for tekniske klær.

Fivask 40 gr ville jeg brukt på regntøy

Anonymkode: c2a32...6c0

Skrevet

Jeg ville gjort sånn: Ett stykk barn, iført regntøyet sitt, hageslange på. Gøy og absolutt god nok vask. Regntøyet slites helt unødig av vask i vaskemaskin. 

Anonymkode: 05800...993

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville gjort sånn: Ett stykk barn, iført regntøyet sitt, hageslange på. Gøy og absolutt god nok vask. Regntøyet slites helt unødig av vask i vaskemaskin. 

Anonymkode: 05800...993

Det hadde jeg gjort hvis det ikke var for at barnehagen legger den sølete regntøyet i en pose som de knyter igjen mange timer før barnet blir hentet av oss foreldre. Lukter ikke godt når det har "mugla" slik. 

HI

Skrevet

Skyller ute eller i dusjen. Må det virkelig vaskes bruker jeg 30 min hurtigvask med minimalt med såpe.

Anonymkode: e1aff...a44

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utendørsprogram? Det har nå jeg aldri hatt på mine maskiner.

Her vaskes alle uteklær på finvask el ullvask, 30 el 40 gr, sentrifugering på 400 el 800 omdr. Bruker Milo eller vaskemiddel for tekniske klær.

Fivask 40 gr ville jeg brukt på regntøy

Anonymkode: c2a32...6c0

Takk for svar :-) 

HI

Skrevet

Bare litt møkkete/sandete: Spyler av det ute med hageslangen. Er det ordentlig møkkete/gjørmete går det i maskinen på 40 grader.

Skrevet

Jeg har alltid vasket på hurtigvask hos meg. Det er vel 30grader og 800omdreininger tror jeg om ikke mindre. Fungerer helt supert her, selv med mange ulike regntøy. Utendørsprogram har jeg aldri hørt om. 

Anonymkode: 13bb0...22b

Skrevet

Utendørsprogram har jeg aldri hørt om. Her går yttertøy på 40 grader finvask, eller 30 grader hurtigvask.

Anonymkode: cfe3f...c69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...