Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Jeg trenger råd om hvilken hudpleieserie jeg kan bruke. En som er mild nok mot min hypersensitive hud, og en krem som kan dempe rødheten og småkvisene. Anonymkode: 77bd9...13d
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg trenger råd om hvilken hudpleieserie jeg kan bruke. En som er mild nok mot min hypersensitive hud, og en krem som kan dempe rødheten og småkvisene. Anonymkode: 77bd9...13d Jeg bruker Rozex som jeg har fått på resept når plagene er uttalte. Bruker den en ukes tid, og da pleier jeg bli så godt som symptomfri. Ellers bruker jeg bare en hvilken som helst fuktighetskrem. Anonymkode: 50179...b87
Optatium Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 La roche posay er flott til sart hud. I tillegg har de en egen krem med en dæsj farge nettopp til de med denne sykdommeb.
Mononoke Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 Jeg bruker weleda faktisk. Enten malveasalven, eller calendula ansiktskrem. Malvesalven brukes som nattkrem. Også bruker jeg avene dagkrem på dagen. Den er det litt grønnfarge i. Jeg har også god effekt av å bruke jane iredale mineralpudder. Rødmen er der fortsatt til en viss grad, men kvisene og den grove huden er så og si borte. Jeg har prøvd mye forskjellig, og har landet på det jeg lister opp ovenfor.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 https://www.blush.no/search?q=klairs Jeg bruker denne serien. Har ikke Rosacea, men hypersensitiv hud som ikke tåler noe som helst. Spesielt den blå kremen er god mot rødhet, Midnight Blue Calming Cream. Første C vitaminserumet huden min ikke reagerer på😊 Anonymkode: c320f...3f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå