Gå til innhold

Hva synes dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.tv2.no/nyheter/9127977/

Det er jo fint at hun trives som hun er, men det virker jo som en besettelse å stikke seg ut da. Hvem vil ha en mørkebrun pelskledd flekk i ansiktet liksom? Det burde jo være greit å fjerne noe slikt? Og alikvel ha det bra med seg selv? Noen drar det liksom litt langt over på andre siden føler jeg. Hun ser jo ikke bra ut med flekken. Uten hadde hun jo vært vakker. Kanskje hun liker stirring, og tenker all oppmerksomhet er bra? 

 

 

Anonymkode: 4246c...8c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun faktisk har det bra med seg selv og ikke mener at alle må se helt like ut for å regnes som "pene"? Hvis hun er fornøyd selv ser jeg ingen grunn til å stille spørsmålstegn ved det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...