Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 http://www.tv2.no/nyheter/9127977/ Det er jo fint at hun trives som hun er, men det virker jo som en besettelse å stikke seg ut da. Hvem vil ha en mørkebrun pelskledd flekk i ansiktet liksom? Det burde jo være greit å fjerne noe slikt? Og alikvel ha det bra med seg selv? Noen drar det liksom litt langt over på andre siden føler jeg. Hun ser jo ikke bra ut med flekken. Uten hadde hun jo vært vakker. Kanskje hun liker stirring, og tenker all oppmerksomhet er bra? Anonymkode: 4246c...8c6
Pobie Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 Kanskje hun faktisk har det bra med seg selv og ikke mener at alle må se helt like ut for å regnes som "pene"? Hvis hun er fornøyd selv ser jeg ingen grunn til å stille spørsmålstegn ved det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå