mariabee Skrevet 16. mai 2017 Forfatter #2 Skrevet 16. mai 2017 1 åringen er ikke helt i form, men elsker flagg så klart vi må ut. Jeg er helt svimeslått av tidenes forkjølelse kombinert med allergi. Tårer, nesa renner, nyser og nyser, hoster.... 🙈
Love my kidz Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 En 1 åring skjønner ikke hva han evt går glipp av der ute altså. Jeg syns absolutt dere kan holde dere inne dersom dere er syke. Se feiring på tv, la ungen leke med flagg og fløyte og kos dere med godis 😀
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 Slutt å gjøre deg til et offer! Tenk positivt. Kommer litt lenger med det.. Anonymkode: 878af...edd
Luksusdyret Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slutt å gjøre deg til et offer! Tenk positivt. Kommer litt lenger med det.. Anonymkode: 878af...edd Tidenes teiteste svar. Tror du HI blir fortere frisk av å tenke positivt? HI er syk, og da er det etter min mening OK å være hjemme. Ikke noe rart HI har dårlig samvittighet overfor ettåringen når mange folk å forumet mener at du nesten er landforræder hvis man ikke går i tog på 17. mai.
sug lut Skrevet 16. mai 2017 #6 Skrevet 16. mai 2017 Spis piller og ta en aldri så liten tur ut på noe av arrangementene om du kan - for din egen del, det er en festdag og man blir ikke gladere av å ikke være innom i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 😂😂😂 Det at man liksom MÅ ut pga en 1-åring... Snakk om ha høye tanker om hva et lite barn skjønner... Hadde det vært en 4-åring skulle jeg skjønt tankegangen. Nei, hold dere hjemme med god samvittighet. En 1-åring med dårlig form har det best hjemme. Anonymkode: d4c71...78c
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #8 Skrevet 16. mai 2017 Gjør som nevnt over, la ungen leke med flagg, se sendingene fra Oslo på tv, spis godis til dere spyr og nyt! Anonymkode: c9b4f...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå