Gå til innhold

Hvilken bunad har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) 

Jeg selv har Lundebydrakt.

Anonymkode: 0fa68...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lofotbunaden. Den er pen, men jeg angrer litt på valget.

Anonymkode: 740ad...0c9

Skrevet

Sjøgrønn romeriksbunad, elsker den ☺️

Anonymkode: 7f8e1...986

Skrevet

Vestfold 1956, rød med sort stakk. Den fineste jeg vet (og jeg hadde valg mellom flere).

Anonymkode: d8b83...aec

Skrevet

Meldalsbunad. Arvet av min oldemor, og den første av sitt slag som ble tatt i bruk. Elsker den!

Anonymkode: 881d8...985

Skrevet

Nordlandsbunad. Min mors familie er fra Vesterålen, og min bestemor sydde og broderte en til meg i konfirmasjonsgave :) 💜

Anonymkode: e4b0c...d17

Skrevet

Lølnadbunad fra Rogaland. 

Anonymkode: d1d51...088

Skrevet

Har ikke bunad, men kystDRAKT 😉 Fikk den lenge før alle andre fikk den. Nå angrer jeg selvfølgelig. Har store planer om å selge å kjøpe meg bunad, men har ikke fått rotet meg til det enda.

Anonymkode: 9bd3e...9d4

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke bunad, men kystDRAKT 😉 Fikk den lenge før alle andre fikk den. Nå angrer jeg selvfølgelig. Har store planer om å selge å kjøpe meg bunad, men har ikke fått rotet meg til det enda.

Er du så spesiell at du ikke kan gå med en drakt som også mange andre liker? Blir drakta styggere av at mange har den?

Anonymkode: c897e...b39

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du så spesiell at du ikke kan gå med en drakt som også mange andre liker? Blir drakta styggere av at mange har den?

Anonymkode: c897e...b39

Nei. Men jeg valgte den da jeg var 13 år og veldig påvirket av venninner. Drakten er kjempefin! Men jeg angrer da jeg er fra Nordland 😊 Har ingenting med utseende på den å gjøre. Den er finere enn mange bunader rundt omkring og jeg kler den veldig godt. Men jeg føler ikke tilknytning til den, om du skjønner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...