Gå til innhold

Er 40 år,....treng moped....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har  hatt førerkort for bil siden 18 år. 

Skal begynne på bobil ferie. 

Greit å kjøre skooter?..

Anonymkode: ecfcb...f25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser jeg glemte å spørre om det jeg FAKTISK lurte på. 

Har jeg med ,itt bil førerkort lov å kjøre en liten skuter... 

Anonymkode: ecfcb...f25

Skrevet

Ja, du kan kjøre moped på billappen. 

Anonymkode: 0fe65...3b5

Skrevet

Det står bak på førerkortet ditt hva du har lov å kjøre, jeg har ihvertfall lov å kjøre traktor, snøscooter og moped står det 

Anonymkode: daa58...c55

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det står bak på førerkortet ditt hva du har lov å kjøre, jeg har ihvertfall lov å kjøre traktor, snøscooter og moped står det 

Anonymkode: daa58...c55

Hvor er det lov å kjøre snemotorsykkel (det heter det i veitrafikkloven, heh)? I og med at du har lov så lurer jeg bare på hvor du har fått lov til det?

Anonymkode: 62245...f02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...