Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Jeg har hatt førerkort for bil siden 18 år. Skal begynne på bobil ferie. Greit å kjøre skooter?.. Anonymkode: ecfcb...f25
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 Ser jeg glemte å spørre om det jeg FAKTISK lurte på. Har jeg med ,itt bil førerkort lov å kjøre en liten skuter... Anonymkode: ecfcb...f25
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Ja, du kan kjøre moped på billappen. Anonymkode: 0fe65...3b5
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 Det står bak på førerkortet ditt hva du har lov å kjøre, jeg har ihvertfall lov å kjøre traktor, snøscooter og moped står det Anonymkode: daa58...c55
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det står bak på førerkortet ditt hva du har lov å kjøre, jeg har ihvertfall lov å kjøre traktor, snøscooter og moped står det Anonymkode: daa58...c55 Hvor er det lov å kjøre snemotorsykkel (det heter det i veitrafikkloven, heh)? I og med at du har lov så lurer jeg bare på hvor du har fått lov til det? Anonymkode: 62245...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå