hilde og gutta Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Som sagt har jeg kreft med spredning. Har hatt behandling med en bremse medisin siden november 2016. Og i dag fikk jeg vite at den medisinen ikke funker så bra. Og röntgen bildene viser at det er en negativ utvikling, så må på nye medisiner. Ikke den beskjeden jeg ville ha. Så er ganske langt nede i dag
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 God klem til deg. Jeg har tenkt på deg innimellom. ❤❤❤ Anonymkode: 41205...cbb
*Miss Marple* Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Klem til deg 💕 For en vond og tung beskjed å få. Krysser fingrene for at den nye medisinen virker bedre 🙏
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 ❤️❤️❤️Store, varme klemmer til deg PG guttene❤️❤️❤️ Anonymkode: 3f716...76b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 Gode klemmer til deg. Det høres forferdelig urettferdig ut. Håper i morgen blir bedre og at den nye medisinen gjør underverker. Det er helt greit at i dag er en kjip dag.❤️ Anonymkode: d535d...ddd
Mamsemums Skrevet 15. mai 2017 #7 Skrevet 15. mai 2017 Det var en fryktelig beskjed å få. Måtte det neste medikamente fungere utmerket og bivirkningene være minimale. God klem til deg❤️
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #8 Skrevet 15. mai 2017 Håper virkelig at den nye typen medisin er det som fungerer for deg! Ei jeg kjenner har samme som deg, hun hadde ikke effekt av første medisinen, men har fått bremset det med den hun går på nå. Siste bildene hennes viste positiv utvikling! Så ikke gi opp håpet! Stor klem til deg <3 Anonymkode: 9707f...f74
sug lut Skrevet 15. mai 2017 #9 Skrevet 15. mai 2017 Det må være så skremmende. Håper du har god støtte rundt deg.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #10 Skrevet 15. mai 2017 Krysser fingrene for at det går bedre med ny medisin! Håper du har familie eller venner å støtte deg på. Klem til deg💜 Anonymkode: 25ec1...cfc
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 15. mai 2017 #11 Skrevet 15. mai 2017 Så trist å høre. Håper de nye medisinene virker på deg. Klem ❤
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #12 Skrevet 15. mai 2017 Stor klem til deg, håper neste medisin virker mye bedre! Anonymkode: 2a822...a66
soleia Skrevet 15. mai 2017 #13 Skrevet 15. mai 2017 God klem til deg, med ynskje om at de finn medisinar som virkar godt!
Himmel og hav Skrevet 15. mai 2017 #14 Skrevet 15. mai 2017 Det var leit! Håper den nye medisinen vil virke bedre! Klem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #15 Skrevet 15. mai 2017 Klem til deg ❤️og alle gode ønsker og varme tanker. Anonymkode: de95d...127
Hengebukksvinet Skrevet 15. mai 2017 #18 Skrevet 15. mai 2017 Så fælt.Ikke rart du har en tung dag:-( Ønsker deg lykke til med neste medisin.Stå på og ikke gi opp.Stooooor klem!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #19 Skrevet 15. mai 2017 Sender deg en klem ❤️ Anonymkode: bd12c...139
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #21 Skrevet 15. mai 2017 Stor klem til deg. Anonymkode: ed956...034
Iiiiik Skrevet 15. mai 2017 #22 Skrevet 15. mai 2017 Skjønner godt at dagen er vanskelig Det er så urettferdig at noen blir alvorlig syke mens de egentlig skulle nytt livet, barna og tilværelsen. Håper du har noen gode stunder innimellom og at de finner en medisin som virker bedre på deg. Stor klem!
hilde og gutta Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #23 Skrevet 15. mai 2017 Takk for alle klemmer og tanker. Dere er så gode❤❤❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå