Gå til innhold

En vanskelig dag i dag :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt har jeg kreft med spredning. Har hatt behandling med en bremse medisin siden november 2016. Og i dag fikk jeg vite at den medisinen ikke funker så bra. Og röntgen bildene viser at det er en negativ utvikling, så må på nye medisiner. Ikke den beskjeden jeg ville ha. Så er ganske langt nede i dag:frown::frown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God klem til deg. 

Jeg har tenkt på deg innimellom. ❤❤❤

Anonymkode: 41205...cbb

Skrevet

Klem til deg 💕

For en vond og tung beskjed å få. 

Krysser fingrene for at den nye medisinen virker bedre 🙏

Skrevet

❤️❤️❤️Store, varme klemmer til deg PG guttene❤️❤️❤️

Anonymkode: 3f716...76b

Skrevet

Gode klemmer til deg. Det høres forferdelig urettferdig ut. Håper i morgen blir bedre og at den nye medisinen gjør underverker. Det er helt greit at i dag er en kjip dag.❤️

Anonymkode: d535d...ddd

Skrevet

Det var en fryktelig beskjed å få. Måtte det neste medikamente fungere utmerket og bivirkningene være minimale.

God klem til deg❤️

Skrevet

Håper virkelig at den nye typen medisin er det som fungerer for deg! Ei jeg kjenner har samme som deg, hun hadde ikke effekt av første medisinen, men har fått bremset det med den hun går på nå. Siste bildene hennes viste positiv utvikling! Så ikke gi opp håpet!

Stor klem til deg <3

Anonymkode: 9707f...f74

Skrevet

Det må være så skremmende. Håper du har god støtte rundt deg.

Skrevet

Krysser fingrene for at det går bedre med ny medisin! Håper du har familie eller venner å støtte deg på. 

Klem til deg💜

Anonymkode: 25ec1...cfc

Skrevet

Så trist å høre. Håper de nye medisinene virker på deg. Klem ❤

Skrevet

Stor klem til deg, håper neste medisin virker mye bedre!

Anonymkode: 2a822...a66

Skrevet

God klem til deg, med ynskje om at de finn medisinar som virkar godt!

Skrevet

Det var leit! Håper den nye medisinen vil virke bedre! 

Klem fra meg.

Skrevet

Klem til deg ❤️og alle gode ønsker og varme tanker. 

Anonymkode: de95d...127

Skrevet

Masse god bedring 💙

Mange klemmer 💙❤

Skrevet

Stor klem til deg ❤️

Skrevet

Så fælt.Ikke rart du har en tung dag:-( Ønsker deg lykke til med neste medisin.Stå på og ikke gi opp.Stooooor klem!

Skrevet

Sender deg en klem ❤️

Anonymkode: bd12c...139

Skrevet

Stor klem til deg. 

Anonymkode: ed956...034

Skrevet

Skjønner godt at dagen er vanskelig :( Det er så urettferdig at noen blir alvorlig syke mens de egentlig skulle nytt livet, barna og tilværelsen. Håper du har noen gode stunder innimellom og at de finner en medisin som virker bedre på deg. Stor klem! 

Skrevet

Takk for alle klemmer og tanker. Dere er så gode❤❤❤ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...