hilde og gutta Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Som sagt har jeg kreft med spredning. Har hatt behandling med en bremse medisin siden november 2016. Og i dag fikk jeg vite at den medisinen ikke funker så bra. Og röntgen bildene viser at det er en negativ utvikling, så må på nye medisiner. Ikke den beskjeden jeg ville ha. Så er ganske langt nede i dag
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 Ord blir veldig fattige. Jeg ønsker deg alt godt og håper at neste medisin har effekt! Stor klem til deg og guttene dine! Anonymkode: c432e...053
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Å nei, det må være fryktelig! Ta vare på deg selv og de nærmeste. Snakk med dem og klem dem masse. Se etter lyset, hold alltid fokus på de lyse tingene, selv når de mørke skyene samler seg mer og mer og det mørkner som mest, er det alltid et punkt der det fortsatt er lys. Mistet mannen min i kreft. Jeg vet likevel ikke hvordan du må ha ha det nå, det er umulig å forstå, men jeg vet hvilken tung tid dere som familie går gjennom. Men det er også nå dere er hverandre som aller nærmest. Kanskje den nye medisinen virker kjempebra, mye bedre enn den forrige. Ønsker deg god bedring og sender varme tanker. Anonymkode: fb924...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå