Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Stikker innom bloggen innimellom og ser at det står at hun er syk. Vet jo at mange bloggere oppdaterer på instagram og facebook når de av ulike grunner ikke jobber, og lurer på om MtM gjør det og hvordan syk hun er? Ser jo utifra bildet ut som hun ligger på sykehus, så håper at hun ikke er alvorlig syk... Anonymkode: 38ec5...3ce
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 Tidenes fylleangst muligens. Kanskje hun har innsett hva hun utsetter barna sine for. Det er lov å håpe. Anonymkode: 535f5...b4c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Denne siste knekken fikk hun etter at noen som utga seg for å være broren hennes skrev et oppgitt og frustrert innlegg om henne. Hvem vet. Anonymkode: 99b08...062
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 Har ikke lagt ut noe på insta siden 19.april. Utifra det innlegget jan skrev vil jeg tro hun er utbrent eller syk av stress på noen måte. Hun tar ihvertfall pause fra bloggen på ubestemt tid. Godt for henne og ikke minst barna med en pause. Håper hun legger opp for godt, får seg en annen jobb og et mer skjermet liv for barnas del. Anonymkode: eb925...a54
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ikke lagt ut noe på insta siden 19.april. Utifra det innlegget jan skrev vil jeg tro hun er utbrent eller syk av stress på noen måte. Hun tar ihvertfall pause fra bloggen på ubestemt tid. Godt for henne og ikke minst barna med en pause. Håper hun legger opp for godt, får seg en annen jobb og et mer skjermet liv for barnas del. Anonymkode: eb925...a54 Signerer denne Anonymkode: a8d5f...e65
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #6 Skrevet 15. mai 2017 Det har jo vært mye problemer med familien hennes, de har slått hånden av henne fordi hun har utlevert negative ting fra oppveksten hennes på bloggen (at hun har opplevd vold, alkoholisme osv fra nær familie har hun skrevet på bloggen) Hun er jo en ung jente, og har nok hatt tøffe dager hun også med alt hun har vært gjennom med tre fedre, rettsaker, flytting, kritikk fra lesere osv osv. Men at hun slutter blogge har jeg ingen tro på, hun tjener flere millioner kroner i året på den bloggen, og uten utdannelse er det ikke så mange andre muligheter hun har... Anonymkode: dc695...f06
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 Vet ikke noe om det, men jeg tror at det bildet er fra da hun var på sykehuset for noen måneder siden og gjorde noen undersøkelser. Nå gjetter jeg bare, men jeg tror det dreier seg om familien/rettsak/fedrene til barna/barnevernet. Håper det snart blir slutt på at det er lov å utlevere privatliv og bilder av barn og kalle det en jobb, det er ikke bra. Anonymkode: 2d644...0b5
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #8 Skrevet 16. mai 2017 På 15.5.2017 den 20.35, Anonym bruker skrev: Har ikke lagt ut noe på insta siden 19.april. Utifra det innlegget jan skrev vil jeg tro hun er utbrent eller syk av stress på noen måte. Hun tar ihvertfall pause fra bloggen på ubestemt tid. Godt for henne og ikke minst barna med en pause. Håper hun legger opp for godt, får seg en annen jobb og et mer skjermet liv for barnas del. Anonymkode: eb925...a54 Hun har lagt ut bilder på ig etter 19.april. Blant annet et sykehusbilde. Hvis du ser på bildene som er der nå, er muligheten for å kommentere borte. Eller, det siste bildet kan man kommentere. Bildene som har blitt lagt ut etter 19.april, er slettet. Anonymkode: 6ddaa...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå