Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Kan man ta et lag med vaniljekrem oppå og et lag med krem på toppen....eller "må" man blande de to? Anonymkode: 98580...218
Lolitalolita Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 Det som er så digg er at man kan gjøre akkurat det man liker best! 😁 og bruke den frukt/bær mam liker best. Jeg går for blanding av vaniljekrem/fløtekrem, jordbær, bringebær og blåbær. Mamma går for fløtekrem, og det hun har tilgjengelig av frukt/bær. Svigermor går for vaniljekrem og bær. Og alle er de gode 👌👌
Marriet Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Jeg har alltid et lag med vaniljekrem nederst og så fløtekrem og bær på toppen.
skinnfilla Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 Jeg pleier å blande det, og masse jordbær, bringebær og litt blåbær på toppen. Men har fått servert begge deler, smaker fortreffelig uansett😋
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 Har blandet kremtypene og har blåbær, jordbær, kiwi, mango, fersken, druer og revet sjokolade på toppen Anonymkode: 1b056...8c6
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #6 Skrevet 15. mai 2017 Jeg liker å blande dem sammen, men du gjør akkurat slik du selv vil☺ Anonymkode: 31a11...aa8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #7 Skrevet 15. mai 2017 Jeg liker best at de er blandet sammen, men det er smak og behag, du gjør akkurat som du vil. En venninne hadde brukt eggeplommene til å lage sånn gul krem som er på suksessterta, så hun serverte pavlova med først et lag av den gule kremen, så vanlig fløtekrem over der, masse bær og hakket sjokolade på toppen. Det var også kjempegodt. Anonymkode: f56ad...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå