Gå til innhold

Dere som lager pavlova...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ta et lag med vaniljekrem oppå og et lag med krem på toppen....eller "må" man blande de to?

Anonymkode: 98580...218

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er så digg er at man kan gjøre akkurat det man liker best! 😁 og bruke den frukt/bær mam liker best. 

Jeg går for blanding av vaniljekrem/fløtekrem, jordbær, bringebær og blåbær. Mamma går for fløtekrem, og det hun har tilgjengelig av frukt/bær. Svigermor går for vaniljekrem og bær. 

Og alle er de gode 👌👌

Skrevet

Jeg har alltid et lag med vaniljekrem nederst og så fløtekrem og bær på toppen. 

Skrevet

Jeg pleier å blande det, og masse jordbær, bringebær og litt blåbær på toppen. 

Men har fått servert begge deler, smaker fortreffelig uansett😋

Skrevet

Har blandet kremtypene og har blåbær, jordbær, kiwi, mango, fersken, druer og revet sjokolade på toppen

Anonymkode: 1b056...8c6

Skrevet

Jeg liker å blande dem sammen, men du gjør akkurat slik du selv vil☺

Anonymkode: 31a11...aa8

Skrevet

Jeg liker best at de er blandet sammen, men det er smak og behag, du gjør akkurat som du vil.

En venninne hadde brukt eggeplommene til å lage sånn gul krem som er på suksessterta, så hun serverte pavlova med først et lag av den gule kremen, så vanlig fløtekrem over der, masse bær og hakket sjokolade på toppen. Det var også kjempegodt.

Anonymkode: f56ad...835

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...