Gå til innhold

Siste tre årene har vært skuffelse på skuffelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som nyutdannet for tre år siden har jeg gått på en del smeller i arbeidslivet. Jeg har ikke fått meg jobb og har søkt på utallige jobber.  Jeg har kunnet klart å få noen vikariater her og der men ikke noe varig. I tillegg har jeg mistet støtte fra Nav underveis og selv om jeg har byttet veiledere så virker de som om de har gitt meg opp.  

Jeg har prøvd å lansere eget firma men det går dårlig og jeg har mer utgifter enn inntekter. Jeg har også eneansvaret for tre barn som krever sitt og jeg føler at jeg ikke strekker til.

Nå har jeg gått på nok en smell økonomisk og jeg vurderer sterkt å gi opp alt. Jeg er aktiv på alle mulige måter men jeg føler at hvor mye jeg enn prøver så er det som om noe eller noen jobber mot meg. Jeg har ikke klaget på situasjonen min men tidligere, jeg har virkelig prøvd og prøvd men det går feil vei. 

Jeg merker at jeg switcher til autopilot for å få dagene til å gå, men har mest lyst til å legge meg under dyna. 

Arbeidsmarkedet er tøft men jeg føler at fordi jeg er aleneforelder,  nærmer meg 40, har vært endel år hjemme med barna....så er jeg ikke interessant for en arbeidsgiver. 

Jeg er så lei så lei og har mest lyst til å grine meg gjennom dagen. Det er vondt og selv om jeg vet at det ikke hjelper så er det som om en slags negativitet har samlet seg inni meg. Jeg får det ikke vekk.

Jeg trenger noen gode råd nå,  fra folk som ikke bare jakter med meg og sier de forstår at det er vanskelig.  Samtidig så klarer jeg ikke å tenke annet enn at det er urettferdig at alt går feil vei,at det finnes folk som ikke løfter en finger for å ordne livene sine mens jeg har gjort samme så mye for å finne en løsning.  Men til ingen nytte. 

Føler at jeg har gått rett i bakken den siste uka og har problemer med å reise meg igjen.

Anonymkode: cdc9b...938

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...