Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Det meldt regn 😣 I verstefall tar jeg på meg gummistøvler haha. Noen som vet om noen fine gummistøvler? Kanskje noen lave ? 🤔Eller bare fine. Anonymkode: 4fe65...791
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 https://www.footway.no/originals-kids-chelsea-black.html?size=24&gclid=CKjvpoWl8dMCFczJsgodO3QGgw&gclsrc=aw.ds Anonymkode: f3f41...7f0
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Ikke meldt regn her....juhu....kanskje på kvelden. Men meldt opphold på formiddagen og ettermiddagen. Da kommer vi oss tørrskodd gjennom barnetog og leker på skolen😏 Anonymkode: ee058...984
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 Takk dere 😊jeg tenkte til meg sjæl 😅 Jeg håper og håper og håper på opphold! Anonymkode: 4fe65...791
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke meldt regn her....juhu....kanskje på kvelden. Men meldt opphold på formiddagen og ettermiddagen. Da kommer vi oss tørrskodd gjennom barnetog og leker på skolen😏 Anonymkode: ee058...984 Hvor bor du ? Hehe . Meldt regn her. Jeg kan velge mellom 2 byer på 17.mai. meldt regn i begge 😭 Jeg fortsetter å håpe! Anonymkode: 4fe65...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå