Gå til innhold

På 17. mai er


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det meldt regn 😣 I verstefall tar jeg på meg gummistøvler haha. Noen som vet om noen fine gummistøvler? Kanskje noen lave ? 🤔Eller bare fine. 

Anonymkode: 4fe65...791

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke meldt regn her....juhu....kanskje på kvelden. Men meldt opphold på formiddagen og ettermiddagen. Da kommer vi oss tørrskodd gjennom barnetog og leker på skolen😏

Anonymkode: ee058...984

Skrevet

Takk dere 😊jeg tenkte til meg sjæl 😅 Jeg håper og håper og håper på opphold! 

Anonymkode: 4fe65...791

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meldt regn her....juhu....kanskje på kvelden. Men meldt opphold på formiddagen og ettermiddagen. Da kommer vi oss tørrskodd gjennom barnetog og leker på skolen😏

Anonymkode: ee058...984

Hvor bor du ? Hehe . Meldt regn her. Jeg kan velge mellom 2 byer på 17.mai. meldt regn i begge 😭 Jeg fortsetter å håpe!

Anonymkode: 4fe65...791

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...