Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 er 178 høy og 97 kilo!! overspiser og alt for glad i godis. Anonymkode: dcf95...064
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 har vert slik i mange år!! tenker jeg må slanke meg men får det ikke til Anonymkode: dcf95...064
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 Nei, det får du ikke. Anonymkode: afe65...57d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 Skaff deg profesjonell hjelp og gå ned på vanlig måte. Det er faktisk ikke så mye du må ned! Les deg opp på lavkarbokosthold, det kan gjøre at du slipper søtsuget, og da er mye gjort. Anonymkode: f1f20...60f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #5 Skrevet 14. mai 2017 Nei det får du ikke. Du må bare bestemme deg at du skal gjøre det. Jeg veide 101 kilo. 175 m høy. Bestemte meg, begynte å trene og spise sunt. Et halvt år senere hadde jeg gått ned 40 kilo. Anonymkode: 92665...2b6
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #6 Skrevet 14. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei det får du ikke. Du må bare bestemme deg at du skal gjøre det. Jeg veide 101 kilo. 175 m høy. Bestemte meg, begynte å trene og spise sunt. Et halvt år senere hadde jeg gått ned 40 kilo. Anonymkode: 92665...2b6 Hva nøyaktig gjorde du? Trenger det og vil det. Etter psprøyte som jeg må ta holder jeg på alt av fett og vann siom legen da så pent til meg. Begynner å bli desperat og deprimert av dette Anonymkode: afe65...57d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #7 Skrevet 14. mai 2017 Nei det får du ikke. Du må først få kontroll på overspisingen. Anonymkode: 7c9ec...594
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #8 Skrevet 14. mai 2017 Nei du får ikke slankeoperasjon.. Kravet er BMI over 40 eller 35 med tilleggsplager.. Du har BMI såvidt over 30... Slankeoperasjon er siste utvei etter at alt annet er prøvd.. Det er en livsendrende operasjon med risiko for komplikasjoner.. Last ned lifesum i dag og start med å registrere alt du spiser så kan du se hvor du må knipe inn.... Trening er heller ingen dum ide.. Ta grep nå før du blir større!!! Anonymkode: fbf3a...bfc
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #9 Skrevet 15. mai 2017 kan noen skrive litt om lavkarbodiett? jeg er skeptisk til alt det fettet fordi jeg har ikke galleblære😏 redd for og legge på meg mer når jeg begynner på det!! hi Anonymkode: dcf95...064
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #10 Skrevet 15. mai 2017 Overspising sitter i hodet, ikke i magen, en kirurg kan ikke rette på det. Du må først få orden på overspisingen og gå ned litt på egenhånd, ellers vil du bare gå opp igjen også etter en slankeoperasjon.... Har du prøvd å melde deg på et kurs, grehte roede f.eks. Få satt opp et kosthold, veie deg hver uke sammen med de andre kursdeltagerne, kanskje det kan gi deg motivasjonen du trenger? Jeg skjønner godt hva du strever med da, jeg er i samme situasjon selv. Jeg er 174 cm høy og veide 94 kg, nå veier jeg 92 og er på vei nedover. Men det er faen så vanskelig. Jeg har bestemt meg for å bryte en dårlig vane om gangen og ta det skritt for skritt. Jeg kunne spise potetgull 4-7 dager i uken, jeg elsker potetgull. Nå siste par ukene har jeg bare spist potetgull på lørdag, og vekten kryper jo sakte men sikkert nedover. Neste vane jeg skal bryte er hvetebakst, jeg elsker boller, wienerbrød, kanelboller osv, nå skal jeg slutte å kjøpe det når jeg er innom butikken. Jeg tror man må skynde seg litt langsomt, om man hiver seg rett på en ekstremdiett er sjansen for sprekk mye høyere. Også er det viktig å huske at en sprekk ikke nødvendigvis trenger velte hele lasset. Jeg har alltid vært sånn at om jeg sprekker så kan jeg like gjerne fortsette å proppe i meg. Da blir ikke sprekken den ene sjokoladen, men jeg propper i meg tre ganger å mange kalorier som jeg trenger i dagevis pga den sprekken. Det er tullete, sprekker man og spiser en sjokolade så kast det sjokoladepapirer og fortsett å være flink, man trenger ikke fråtse i fire dager fordi man sprakk til lunsj den ene dagen.... Anonymkode: 2102c...1e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå