Gå til innhold

Hvor finne høye bikinitruser?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig operert og har operasjonssår på magen som kommer over de vanlige bikinitrusene mine. Nye arr bør jo ikke utsettes for sol hvis de skal bli pene, så jeg skulle gjerne ha hatt en ordentlig høy bikinitruse slik at jeg ikke får sol på arrene. Er det noen som har sett høye bikinitruser i det siste, uten at de er helt bestemoraktige? Hvor i så fall? 

Anonymkode: f6a01...485

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne, med begge trusene, både "shortsen" med belte og tai-modellen, begge er ganske høye faktisk... Men jeg er 42 år da, om du er 20 blir det kanskje for kjærring ;) 

https://www.google.no/search?q=sloggi+bikini&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwinu__6jvDTAhXJ2SwKHXlgAT4Q_AUICigB&biw=1366&bih=662#imgrc=TBS0SX2MeT397M:

Ellers har de jo mye badetøy på Ellos....

Anonymkode: be13f...984

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har denne, med begge trusene, både "shortsen" med belte og tai-modellen, begge er ganske høye faktisk... Men jeg er 42 år da, om du er 20 blir det kanskje for kjærring ;) 

https://www.google.no/search?q=sloggi+bikini&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwinu__6jvDTAhXJ2SwKHXlgAT4Q_AUICigB&biw=1366&bih=662#imgrc=TBS0SX2MeT397M:

Ellers har de jo mye badetøy på Ellos....

Anonymkode: be13f...984

Den var fin, men tror nesten at den burde ha vært enda litt høyere. Hvor har du kjøpt den? Kanskje jeg kan få prøvd om den dekker arret. Nærmer meg 40 jeg og, så synes ikke det var noe som helst kjerringpreg over den. :-)

Anonymkode: f6a01...485

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Sjekk om du hæler noe av det de har på cellbes.no

Skrevet

Saltabad, beste bikini jeg har hatt!

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den var fin, men tror nesten at den burde ha vært enda litt høyere. Hvor har du kjøpt den? Kanskje jeg kan få prøvd om den dekker arret. Nærmer meg 40 jeg og, så synes ikke det var noe som helst kjerringpreg over den. :-)

Anonymkode: f6a01...485

Jeg kjøpte den på Sparkjøp, de har butikk ikke så langt fra her jeg bor så jeg fikk prøvd den der. Men tror de fører sloggi sitt badetøy i div undertøysbutikker også, som Triumph-butikkene :)

Anonymkode: be13f...984

Skrevet
9 minutter siden, Jenny-penny skrev:

Saltabad, beste bikini jeg har hatt!

Der var det rett og slett veldig mye fint til normale, voksne damer. Så flere som var fine selv om de gikk helt opp til navelen! Har du kjøpt den på nett eller i hvilken butikk har du kjøpt den?

Anonymkode: f6a01...485

Skrevet
11 minutter siden, Hercule Poirot skrev:

Sjekk om du hæler noe av det de har på cellbes.no

Takk for tips, mulig at det er en av dem som er høy nok.

Anonymkode: f6a01...485

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøpte den på Sparkjøp, de har butikk ikke så langt fra her jeg bor så jeg fikk prøvd den der. Men tror de fører sloggi sitt badetøy i div undertøysbutikker også, som Triumph-butikkene :)

Anonymkode: be13f...984

Takk for tips!

Anonymkode: f6a01...485

Skrevet

Kjøpte på nett på hm. Det er plus size da, begynner vel på 44 tror jeg. Så kanskje du er for tynn for de😊

Anonymkode: 2edcf...0b3

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøpte på nett på hm. Det er plus size da, begynner vel på 44 tror jeg. Så kanskje du er for tynn for de😊

Anonymkode: 2edcf...0b3

Jeg må nok ha 38, så plus size går ikke, dessverre.

Anonymkode: f6a01...485

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Der var det rett og slett veldig mye fint til normale, voksne damer. Så flere som var fine selv om de gikk helt opp til navelen! Har du kjøpt den på nett eller i hvilken butikk har du kjøpt den?

Anonymkode: f6a01...485

Har kjøpt de på Nordby i Sverige. De har noen forhandlere i Norge

http://www.saltabad.se/norge/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...