Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Har bare vært der på vinteren og syns det var en grå, kjedelig og ganske stygg by egentlig. Har blitt bedt med dit igjen, denne gangen på sommeren, men er ikke helt solgt. Men selv de flotteste byer kan vel bli kjedelige på vinteren... Anonymkode: fba24...3ab
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Jeg var sammen med en fra Warszawa i 5 år og det er ikke en veldig spennende by hverken sommer eller vinter. Det er egentlig ingenting ved den byen jeg savner og ønsker å se igjen. Skulle jeg dratt til Polen igjen ville det blitt Krakow, eller Zakopane. Anonymkode: 44e4f...d84
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 Takk for svar. Har vært mange ganger i Krakow og elsker den byen! Men reisefølget vil gjerne til Warsawa og det er vi som har blitt invitert, så det er dit ferden går denne gang Anonymkode: fba24...3ab
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #6 Skrevet 23. mai 2017 Var der i fjor sommer, og helt grei by. Men det er andre byer i Polen jeg liker bedre. Anonymkode: 41400...22a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #7 Skrevet 23. mai 2017 Jeg har vært der flere ganger i sommerhalvåret. Helt magisk å sitte på en uterestaurant i gamlebyen mens klokketårnet ringer, og en gatemusikant spiller en klassisk melodi på fiolinen sin i bakgrunn, mens et nygift par kommer i hest og kjerre på torget...Føles som man har kommet 100 år tilbake i tid. Det som ellers er spesielt i byen, er jo alle minnesmerkene etter krigen. Det er spesielt å tenke på alt hva folket der gikk igjennom, og det kommer litt nærmere når man ser alt. Kjempegod mat, hyggelig folkeslag som er veldig serviceinnstilt ovenfor turistene. Vil du shoppe BILLIG, så ta en drosje til en av markedene som ligger litt utenfor bykjernen. Anonymkode: eec3e...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå