Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Jeg har vært sammen med en mann i 10 måneder og på fredag gjorde vi det slutt. Det kjennes på en måte som om det er det rette valget.. jeg tror han og jeg vil ulike ting.. Nå bare gråter jeg, føler meg fullstendig ensom, livet er tomt. Det skal sies at jeg ikke har noe særlig med venner og har ikke jobb.. så det er reellt at livet er tomt. Det kjennes som om jeg har gjort tidenes tabbe.. jeg gråter og gråter.. samtidig kjenner jeg på en slags ny giv, en tanke om at jeg har frigjort plass i hodet til å konsentrere meg mer om barna og om å få huset mitt i stand slik jeg vil ha det.. Det kjennes altså både bra og helt forferdelig på samme tid. Hvor lang tid vil det ta? Hva er deres erfaring? Anonymkode: d211d...9b5
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Før tok det meg mye lenger tid, men så begynte jeg å la være å fokusere på alt jeg savnet, håpene jeg hadde hatt og frykten for å bli alene - og heller fokusere på alt som faktisk var galt i forholdet, det som gjorde at vi ikke passet sammen. Anerkjenne det som var godt, og at det kan være en påminnelse om en del av et nytt forhold som må fungere - i tillegg til at et nytt forhold også må fungere på de tingene som dette ikke gjorde. Jo mindre jeg fokuserer på det gode i forholdet (bare aksepterer at det har vært) og heller "realitetsorienterer" meg selv hvorfor det forholdet ikke var bra for meg, jo raskere går det å komme over. Det som da ofte sitter igjen, det er savnet etter nærhet, det å ikke være alene, det å ha noen å dele ting med - og også da minner jeg meg selv på at det kan jeg også få av en ny mann, det er et mer uspesifikt savn, ikke nødvendigvis et savn etter eksen. Umulig å si hvor lenge det tar, du må nesten bare ta den tiden du trenger. Virker som om du har gjort det riktige ut fra hva du føler. Ta vare på deg selv fremover Anonymkode: fc799...4f2
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Det var bare 10 måneder. Unn deg å føle lettelse. Vær glad du ikke kastet bort 10 år i et forhold som ikke var bra!! Anonymkode: e8eda...8cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå