vip1984 Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 (endret) Hei Jeg har en samboer jeg har vært sammen med i 2 år ca. I begynnelsen av forholdet vårt så snakket han med sin ex nesten hver dag (de har ingen barn), han fortalte henne alt som skjedde i livet hans osv. Han tok også opp henne som eksempler i våre samtaler veldig ofte. Jeg sa ifra at jeg synes de hadde vel mye kontakt, og at jeg ikke synes noe om det. Han sa han forsto og slettet henne fra fb og pratet ikke mer med henne. Nå ser jeg plutselig at han har blitt venn med henne på fb igjen. Jeg spurte om hvorfor, og at det gjør meg usikker. Han svarer at han bare gjorde det, og det var ingen mening bak det og at han ikke hadde tenkt til å ha kontakt med henne. Han mener nå at jeg overvåker han. Dette skurrer for meg, hvorfor legge til en på fb som du ikke har snakket med på 2 år sånn plutselig? Kan legge til at hun er gift, men at de hadde en slags pause og det var da min samboer var sammen hu. Hva tror dere? Endret 14. mai 2017 av vip1984
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Enig med deg....Dette skurrer, og spesielt siden du tidligere har sagt at kontakten plager deg. Ugreit spør du meg. Anonymkode: ee94f...af8
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 I utgangspunktet har du ikke noe med hvem han er venn med. Men, skjønner deg godt. Skjønner han ikke at det gjør deg usikker? Anonymkode: a8535...2ab
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 De er nok ikke helt ferdig med hverandre. Anonymkode: 2d01c...ea3
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #5 Skrevet 14. mai 2017 Det er vel ikke greit mellom eksdamen og ektemannen da. Anonymkode: 79a6e...25f
vip1984 Skrevet 14. mai 2017 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2017 Han sa at han skjønte meg, samtidig som han sa at han ikke kunne skjønne problemet. Han slettet hun igjen i fullt sinne. Skjønner bare ikke greia med at han la hun til igjen hvis han liksom ikke skulle ha noe kontakt. Det var liksom ingen big deal og nå mener han at han ikke får ha de vennene han vil. Men det er en person som gjorde meg usikker og det sa han at han skjønte godt den gang, men det var visst glemt nå.. Hi
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #7 Skrevet 14. mai 2017 Det har gått to år, han og hun har ikke hatt kontakt med hverandre, da trodde han vel at han hadde bevist at det var deg han ville ha. Min eks har flere av sine ekser på fb, det er helt uproblematisk, han er en type som beholder et godt forhold til de fleste, og han er også tydelig på at han er ferdig med dem. Jeg synes helt ærlig at du etter to år burde være sikrere på deg selv og det forholdet du er i enn det du viser i denne tråden. Problemet er ikke bare mannen her. At han ble sint da du fikk ham til å slette henne igjen, det kan jeg forstå. Du viser ham at du ikke stoler på ham, det er vondt. I tillegg setter det ham i en pinlig situasjon. Din usikkerhet i dag er noe du må gjøre noe med, hvis ikke så risikerer du å miste ham på sikt. Anonymkode: 8df66...25b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #8 Skrevet 14. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det har gått to år, han og hun har ikke hatt kontakt med hverandre, da trodde han vel at han hadde bevist at det var deg han ville ha. Min eks har flere av sine ekser på fb, det er helt uproblematisk, han er en type som beholder et godt forhold til de fleste, og han er også tydelig på at han er ferdig med dem. Jeg synes helt ærlig at du etter to år burde være sikrere på deg selv og det forholdet du er i enn det du viser i denne tråden. Problemet er ikke bare mannen her. At han ble sint da du fikk ham til å slette henne igjen, det kan jeg forstå. Du viser ham at du ikke stoler på ham, det er vondt. I tillegg setter det ham i en pinlig situasjon. Din usikkerhet i dag er noe du må gjøre noe med, hvis ikke så risikerer du å miste ham på sikt. Anonymkode: 8df66...25b Hvorfor skal en plutselig etter 2 år bli venn med eks? Anonymkode: a8535...2ab
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #9 Skrevet 14. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal en plutselig etter 2 år bli venn med eks? Anonymkode: a8535...2ab Kan jo være at hun har sendt ham en venneforespørsel og han har akseptert fordi de aldri har kranglet. Eller at han mener at siden de skiltes som venner så må det være greit å være venner på fb om ikke annet. Uansett så er dette problemet like mye His, fordi hun ikke er trygg nok på at hun er god nok for mannen og at hun ikke er trygg nok på forholdet. Da er det det de må ta tak i. Anonymkode: 8df66...25b
sug lut Skrevet 14. mai 2017 #10 Skrevet 14. mai 2017 Uæh, for et slitsomt kvinnemenneske du er. Ikke rart han blir forbanna.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #11 Skrevet 16. mai 2017 På 14.5.2017 den 21.05, Anonym bruker skrev: Kan jo være at hun har sendt ham en venneforespørsel og han har akseptert fordi de aldri har kranglet. Eller at han mener at siden de skiltes som venner så må det være greit å være venner på fb om ikke annet. Uansett så er dette problemet like mye His, fordi hun ikke er trygg nok på at hun er god nok for mannen og at hun ikke er trygg nok på forholdet. Da er det det de må ta tak i. Anonymkode: 8df66...25b Jeg ser ikke behovet for å ta opp kontakt på den måten. Hva er vitsen? Anonymkode: a8535...2ab
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #12 Skrevet 16. mai 2017 På 14.5.2017 den 21.15, sug lut skrev: Uæh, for et slitsomt kvinnemenneske du er. Ikke rart han blir forbanna. Betaler Satan deg royalties hver gang du tråkker på noen? Anonymkode: b52a3...a2d
sug lut Skrevet 16. mai 2017 #13 Skrevet 16. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser ikke behovet for å ta opp kontakt på den måten. Hva er vitsen? Anonymkode: a8535...2ab Hva vitsen er? Vel, de har delt mye, de har minner, de har hatt et vennskap - det er da ikke noe rart i å ha kontakt med ekser, hverken på fb eller irl.
sug lut Skrevet 16. mai 2017 #14 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Betaler Satan deg royalties hver gang du tråkker på noen? Anonymkode: b52a3...a2d Ja.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #15 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, sug lut skrev: Hva vitsen er? Vel, de har delt mye, de har minner, de har hatt et vennskap - det er da ikke noe rart i å ha kontakt med ekser, hverken på fb eller irl. Ja og det er slutt og de er videre, eller? Anonymkode: a8535...2ab
sug lut Skrevet 16. mai 2017 #16 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja og det er slutt og de er videre, eller? Anonymkode: a8535...2ab At det er slutt er gjerne en forutsetning for at de er ekser, ja. Det betyr ikke at man ikke kan prates, treffes, ta en lunsj, gå på konsert, gå en tur eller hva pokker som helst.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #17 Skrevet 16. mai 2017 Det er noe med den defensive måten han takler dette på som er slitsom, ikke at HI reagerer på kontakten. Det er klart det går an å ha kontakt med ekser, men tror det er unntaket heller enn regelen at de går på konsert eller noe sammen. Heldigvis, tenker jeg om den saken. Skjønner godt at HI reagerer, jeg. Anonymkode: 2cf85...8f3
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #18 Skrevet 16. mai 2017 9 minutter siden, sug lut skrev: At det er slutt er gjerne en forutsetning for at de er ekser, ja. Det betyr ikke at man ikke kan prates, treffes, ta en lunsj, gå på konsert, gå en tur eller hva pokker som helst. Takk for at du gjorde det så enkelt for meg - jeg slapp å svare på spørsmålet på det jeg skrev over, du sier det jeg mener Et forhold bygger på tillit. Har man ikke tillit til sin partner så bør man kanskje ikke være sammen. Anonymkode: 8df66...25b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #19 Skrevet 17. mai 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for at du gjorde det så enkelt for meg - jeg slapp å svare på spørsmålet på det jeg skrev over, du sier det jeg mener Et forhold bygger på tillit. Har man ikke tillit til sin partner så bør man kanskje ikke være sammen. Anonymkode: 8df66...25b Ikke bare det. Er snakk om tidligere par som har delt alt. At en tilfeldig møtes på gata og slår av en prat ja, men å møtes gå på konsert osv? Tar da med kjæresten på det, ikke en eks? Anonymkode: a8535...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå