Gå til innhold

Er det lov å klippe plenen nå? Søndag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller?

Anonymkode: 92ac2...d38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke lov.

Anonymkode: e5460...910

Skrevet

Nei. Slapp av og nyt ettermiddagen og kvelden :)

Anonymkode: b7e60...389

Skrevet

Ikkje uvanlig med søndagsklipping her vi bor.  Men om det er strålende vær og folk sitter ute hadde eg latt det være. 

Om det er lov - veit ikkje. 

Skrevet

Det er strålende sol her, men naboen startet klipperen så ble irritert. Han har hatt fri hele uka så kunne gjort det da. Er ferdig nå da så..

hi

Skrevet

Nei det ere ikke lov på en søndag. 

Selv ser jeg ikke det som ett problem, men etter norsk lov er det ikke lov. Jeg like lyden av gressklipper og andre slike ting, musikk i mine ører. Men jeg er vistnok rar sier min mann.

Anonymkode: 42291...e8d

Skrevet

To av naboene her som klipper akkurat nå, den ene på en sånn stor en han sitter på.

Jeg personlig synes det er helt greit, plenen må klippes og det var vel nå de hadde tid og lyst da. Lyden av sommer ;)

Men det er riktig at det skal være helligdagsfred i dag, så det er ikke lov.

http://www.smartepenger.no/96-bolig/2360-reglene-om-stoy-fra-naboen

Anonymkode: ffa92...97f

Skrevet

Kjør på! :)

Anonymkode: 006cd...e4d

Skrevet

Jepp med robotklipper så...  Det har vi😊

Anonymkode: bd77c...869

Skrevet

Det er ikke rart det er ufred i verden hvis man vurderer å klage på naboen for gressklipping. Jeg kan også innimellom stønne for meg selv over alt bråket ute på kvelder og i helger, men hadde aldri i verden gått og klaget på noen for det. Nå, etter ukesvis med innevær her jeg bor, skulle jeg gjerne tatt noen utedager med naboens gressklipping som irritasjonsmoment. Langt bedre enn å være inne og se på regnet i hvert fall. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei det ere ikke lov på en søndag. 

Selv ser jeg ikke det som ett problem, men etter norsk lov er det ikke lov. Jeg like lyden av gressklipper og andre slike ting, musikk i mine ører. Men jeg er vistnok rar sier min mann.

Anonymkode: 42291...e8d

Ja det er du hihi 

Anonymkode: e9557...bcc

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er strålende sol her, men naboen startet klipperen så ble irritert. Han har hatt fri hele uka så kunne gjort det da. Er ferdig nå da så..

hi

Min nabo klipper plenen nå, ser ikke helt problemet med det

Anonymkode: 02ec8...9df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...