Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Også meg. Nå har hun kommentert et bilde en kollega la ut på Mail til vedkommende. At hun burde oppføre seg mer voksent og at det er uheldig for firmaet å ha slike ansatte. Bildet var kanskje litt barnslig, men det var ingen ulovlige handlinger, ingen nakenhet eller fyll. Vedkommende har ikke åpen profil, bildet var delt kun med venner. Vi jobber i et firma som ikke får mye medieoppmerksomhet og om et slik bilde skulle komme på avveie så kan jeg ikke se noen grunn til at dette skulle være negativt. Innafor av sjefen? Anonymkode: e9e23...4aa
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Jeg har valgt å ikke være venn med min(e) sjefer. Ser at andre kollegaer er det. Synes folk bør få dele hva de vil på fb uavhengig av hvor de jobber. Selvfølgelig en viss anstendighet mener jeg at man bør ha, men synes sjefen bør la det ligge. Anonymkode: 615c3...998
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 Ikke innenfor av sjefen. Greit at man skal ha en noenlunde oppførsel. Men så lenge man ikke gjør ting som ikke er direkte uheldig for firmaet, da har ikke sjefen noe med det å gjøre. Grunn god nok til å fjerne sjefen fra listen. Eller i det minste forklare sjefen at de begge må skille mellom jobb og fritid. Om sjefen ikke kan skille, da kan han/hun heller ikke forvente å være på vennelisten til vedkommende. Sjefen har ikke noe å si over hva ansatte gjør på fritiden så sant det ikke skader firmaet. Om fb-statusen er lagt ut i arbeidstiden, da kan sjefen ta opp at man ikke skal være på fb i arbeidstiden. Om bildet har med logo til firmaet så kan sjefen stille krav, men ellers ikke. Anonymkode: 22b41...b1b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 Og om hun ikke vil ta vekk sjefen så kan hun bare endre hva sjefen ser. Sette h*n på begrenset å huske v deling å velge publisert for venner untatt begrenset. Anonymkode: 91d42...87a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #6 Skrevet 18. mai 2017 25 minutter siden, Blair Waldorf skrev: ser ikke problemet Du følte ikke for å forklare litt nærmere? Anonymkode: b4d0f...06e
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #7 Skrevet 18. mai 2017 Er venn med min gamle sjef, min nåværende sjef, og sjefen over sjefen. Er og venn med flere av overlegene på face og har de også på Snap. Sender akkurat hva jeg vil til de, og visa versa. Får Snap av sjefen hvis hun er på fest med jentegjengen og jeg sender snap av mine festligheter. På Facebook velger jeg å ikke dele "Det verste", Men det er ikke fordi jeg er venn med sjefen, men med svigermor 😂😂 Det er uansett ikke noe sjefen kan legge seg opp i så lenge det ikke setter firmaet i et dårlig lys! Anonymkode: 1102a...7b9
Yellow Brick Road Skrevet 18. mai 2017 #8 Skrevet 18. mai 2017 Om sjefen ikke tåler sånne ting og klarer å skille mellom jobbpersoner og privatlivpersoner, bør hun ta seg ei bolle. Eller i alle fall ikke være venn med sine ansatte på Facebook. Nå forutsetter jeg selvfølgelig at denne kollegaen din ikke er rektor på en barneskole og tatt bilder av seg selv dansende halvnaken i fylla på skoletaket, eller noe av den sorten. Eller leder i en avholdsbevegelse mens hun sitter og drikker av en vinflaske etc Jeg er venn med sjefen min og sjefen over henne og andre i adminstrasjonen der jeg jobber på Facebook, ingen problemer med det. Jeg poster ingenting på Facebook (eller andre steder) som ikke tåler dagens lys, men jeg varierer hvem som kan se hva jeg poster, så ikke alle ser alt. Og om sjefen min hadde vist at hun ikke tåler å se det jeg poster, så hadde jeg fort sørget for at hun ikke fikk se noe særlig heller, om jeg ikke ville slette henne som venn.
Luksusdyret Skrevet 19. mai 2017 #9 Skrevet 19. mai 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Du følte ikke for å forklare litt nærmere? Anonymkode: b4d0f...06e De fleste svarene fra denne brukeren er jo på 3-4 ord, uten forbokstav eller punktum. Det virker nesten som at hun er for lat til å forklare noe som helst, men ønsker å fremheve sine meninger i tråden.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2017 #10 Skrevet 19. mai 2017 13 timer siden, Blair Waldorf skrev: ser ikke problemet Igjen. Nå må jeg begynne å huske å skrive at jeg ikke ønsker svar fra deg. Dine innspill er så vanvittig verdiløse. I samtlige tråder skriver du idiotiske ting som dette. Anonymkode: e9e23...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå