Gå til innhold

McLaren xlr vogn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye ville du gitt for en slik vogn? Det følger med babyinnsats, sånn at den kan brukes fra nyfødt. 

Også er det fotpose,myggnett, regntrekk osv ☺ Har fått tilbud om å kjøpe den til 2000. Nesten ubrukt. 

Er det en okey pris?

Anonymkode: 3fc74...c1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker denne vognen. Kjempefin pris, ny er den er den ganske så dyr komplett, betalte over 400 euro for snart 2 år siden. Eneste vognen jeg har brukt til babyen.

Anonymkode: 5f564...898

Skrevet

Jeg har veldig lyst på den selv, så tar nok den! Fikk vennepris ☺Hadde solgt den dyrere på nett, siden det er en del ekstrautstyr på den! 

Skrevet

Hadde aldri betalt for ei slik vogn. De er jo fullstendig ubrukelige vogner?? 

Anonymkode: 26bcf...7fe

Skrevet

Hvordan er de ubrukelige da? Nå har jeg ikke hatt en slik selv, men har en søster og to venninner som elsker vognen. 

Skjønner at det ikke er en trille man bruker i terreng akkurat, men det er ikke meningen her heller ☺

Skrevet

I resten av Europa er det slike vogner flesteparten har og denne er en Rolls Royce av slik type vogner. Du får dessuten soft bag til den, om du så skulle ønske. Det er ikke en ubrukelig vogn, om du lever et normalt by liv, den er derimot veldig, veldig praktisk. Den er passe stor, du kan fremdeles ha en liten grei by bil, og du kommer deg lett frem, den er bare rett og slett helt super, et lite klikk og du legger den sammen, ikke er den tung heller. Og for de som har tvillinger, eller to tette barn er den et super must. En liten, og lett å ha med å gjøre vogn, som takler det meste, uten at en trenger ødelegge verken budsjett, eller rygg. Den veier vel ikke så veldig mange kg. Er en stund siden mine hadde sånn, den var ikke ti kg en gang, for to barn. En venninne hadde en sånn fancy tvilling vogn til sine, den var bly tung, men hadde store hjul.

Anonymkode: 3c267...484

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

I resten av Europa er det slike vogner flesteparten har og denne er en Rolls Royce av slik type vogner. Du får dessuten soft bag til den, om du så skulle ønske. Det er ikke en ubrukelig vogn, om du lever et normalt by liv, den er derimot veldig, veldig praktisk. Den er passe stor, du kan fremdeles ha en liten grei by bil, og du kommer deg lett frem, den er bare rett og slett helt super, et lite klikk og du legger den sammen, ikke er den tung heller. Og for de som har tvillinger, eller to tette barn er den et super must. En liten, og lett å ha med å gjøre vogn, som takler det meste, uten at en trenger ødelegge verken budsjett, eller rygg. Den veier vel ikke så veldig mange kg. Er en stund siden mine hadde sånn, den var ikke ti kg en gang, for to barn. En venninne hadde en sånn fancy tvilling vogn til sine, den var bly tung, men hadde store hjul.

Trenger man en trille kjøper man vel en babyjogger el i tillegg til den vanlige vogna? 

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trenger man en trille kjøper man vel en babyjogger el i tillegg til den vanlige vogna? 

I resten av Europa er dette, eller andre triller, gjerne den "vanlige" vogna. De vokser opp som lykkelige voksne allikevel 😉

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

I resten av Europa er dette, eller andre triller, gjerne den "vanlige" vogna. De vokser opp som lykkelige voksne allikevel 😉

Så fordi resten av Europa bruker en dårlig vogn skal vi gjøre det og? Hehe.. skal vi følge deres bruk av bilstoler også kanskje? 

Poenget mitt er vel bare at du får langt bedre vogner. Det der er jo bare en sykt overpriset simpel trille. 

Skrevet

Det er faktisk en FANTASTISK trille. Trillekomforten er suveren! Trill først en carena eller annen crappy trille, så triller man en McLaren etterpå, lover deg at man kjenner kvalitetsforskjellen. 

Anonymkode: ae5a3...bca

Skrevet

Vogna er fin den, og det er vel andre vogner som er langt mer overpriset 😳

Å bruke 2000 på ei fullt dugende vogn, praktisk og håndterbar, grei kvalitet. Er vel bedre enn å svi av 10-15 tusen slik som så mange gjør.  Gjenbruk, og alt og greier! 

Bra deal! 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er faktisk en FANTASTISK trille. Trillekomforten er suveren! Trill først en carena eller annen crappy trille, så triller man en McLaren etterpå, lover deg at man kjenner kvalitetsforskjellen. 

Anonymkode: ae5a3...bca

Ja, altså slike triller er jo crappy. Det er jo det er en får for lite penger. Babyjogger er i samme str, enkel og legge sammen osv, men er jo en vogn ikke en trille. Når bruker man slike skramlegreier? 

Skrevet

Du siste der.. er du litt vel opphengt i babyjogger eller 😂 så mange innlegg fra deg om dette her. Akkurat denne maclaren vognen her er ren luksus å bruke både for passasjer og den som triller. Har du prøvd den? Det er en byvogn og ikke noe for ullent terreng eller stiv kuling fra alle retninger. Det er ikke alle som liker Babyjogger vognen du sikter til. Jeg ville f eks aldri kjøpt den. Den har ekkelt sete og ser billig ut i mine øyne. Det er heller ikke alle som bor i Norge og har samme behov med en babyvogn. Hver til sitt.

Anonymkode: 5f564...898

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...