Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Tett overalt.. i hodet, i halsen, i brystet og i nasa😂 Likevel renner snørret, øynene er hovne og alt klør! Blir gaaaal!! Anonymkode: faf9a...4e3
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Forsøk noen andre medisiner. Eventuelt sterkere. Legen min sa at det ikke er farlig å ta 2 tabl de verste dagene. Anonymkode: 5e479...86c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 Eg vet, dritt allergi Anonymkode: af495...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå