Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Vi vurderer å bytte til IF bilogforsikring. Noen som har erfaringer med selskapet? Anonymkode: 11825...d4b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Vi har hatt if i alle år. De er ikke billigst på markedet, men de har mange ansatte og et velsmurt maskineri når det kommer til skadeoppgjør, kundeservice osv. Det er mottoet deres, vi er ikke billigst, men vi er best. Vi har hatt noen skadeoppgjør og de er hyggelige, serviceinnstilt og effektive. Veldig godt fornøyd med behandlingen vi har fått der når det har vært noe. Anonymkode: 1fb65...da3
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har hatt if i alle år. De er ikke billigst på markedet, men de har mange ansatte og et velsmurt maskineri når det kommer til skadeoppgjør, kundeservice osv. Det er mottoet deres, vi er ikke billigst, men vi er best. Vi har hatt noen skadeoppgjør og de er hyggelige, serviceinnstilt og effektive. Veldig godt fornøyd med behandlingen vi har fått der når det har vært noe. Anonymkode: 1fb65...da3 Godt å høre! Jeg har alltid hatt det inntrykket at IF er et mareritt å forholde seg til når man faktisk har fått en skade på huset, men jeg vet ikke hvor jeg har fått det inntrykket fra... da er det kanskje ikke sånn. Har fått en god pakkepris på bolig-, bil-, barn- og personforsikring. Anonymkode: 11825...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå