Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Jeg skal ha SFO 3 dager i uken,hvilke dager ville dere valgt? Mest sannsynlig er jeg arbeidsledig når han begynner på skolen,men ettersom jeg har en gutt med Asperger så blir det veldig viktig med SFO for å bli bedre kjent med de andre. Anonymkode: 88be2...4a8
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 Siden jeg har vært hjemme i permisjon dette året har vi valgt de 3 korteste skoledagene, mandag, tirsdag og torsdag. Men bytter innimellom hvis det passer bedre med Sfo onsdag ene uken osv. Har 1 klassing med tourette som har mange autistiske trekk. Anonymkode: 6ec5a...4da
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Her har vi valgt mandag, tirsdag og onsdag. Anonymkode: 153b0...094
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #4 Skrevet 13. mai 2017 Ut fra det du skriver, så ville jeg valgt mandag, onsdag og fredag for å få kontinuitet i det, uten for mange dager opphold Anonymkode: 21c29...967
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #5 Skrevet 13. mai 2017 For han så er det kanskje enklest med man, ons og fre for da blir det annen hver dag. En dag med mye som skjer og mye unger, så en rolig dag hjemme som han kan "hvile" hode litt på. Har ett barn som valgte å ikke gå på sfo, for hun orket ikke så mye lyder og mye som skjedde etter endt skoledag. Hun har migrene og blitt ganske bevist på at hodet trenger ett pusterom innimellom. Så for henne ble sofaen etter skolen pustepausen hennes. Migrenen falt drastisk når hun fikk den timen eller tre alene på sofaen etter skolen. Igrunn ikke ofte det var lenge siden storesøsken kom brasende inn døra like etter eller en time etter. Men en skoledag er hektisk for små kropper. Anonymkode: fa508...3d5
Yellow Brick Road Skrevet 13. mai 2017 #6 Skrevet 13. mai 2017 Mandag, onsdag og fredag, uten tvil. Da blir det minst mulig opphold.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #7 Skrevet 13. mai 2017 Sønnen min blir også sliten av å måtte forholde seg til så mange barn,men er redd han havner utenfor sosialt sett om han ikke går på SFO. Å når jeg får meg jobb forhåpentlig på heltid siden jeg er alenemamma,så må han jo hver dag på SFO uansett. Tenker at overgangen blir mindre hvis han allerede er vant til å gå på SFO. Mandag,onsdag og fredag høres lurt ut ja,da får en også den pausen annenhver dag som han helt sikkert trenger. Anonymkode: 88be2...4a8
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #8 Skrevet 13. mai 2017 Valgte de korteste dagene da jeg var i permisjon, men så har ikke det barnet det gjaldt noe utfordringer Anonymkode: 8b2dc...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå