Gå til innhold

Grand Prix!

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var den som satte meg tilbaket til Paris for mange tiår, kanskje hundre år tilbake. Litt sånn bohemsk, romantisk med en touch av Bryan Ferrys "as time goes by". Eller noe sånt....

Anonymkode: e4f11...817

Hmmm. Kanskje jeg får høre på den igjen. Førsteinntrykket var uansett - kjeeeedelig. Men jeg kan jo ta feil, så jeg er villig til å høre den igjen. Mye tyder på at jeg må det uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min portugisiske mann sitter bare og vrir seg i sofaen. Skjønner ikke hvordan Portugal kan være så populær. Men så er jeg aldri fan av de som vinner uansett. Ganske spesiell smak i Europa til tider :P

Skrevet

Portugal sin melodi er vakker og sart, Bulgaria sin er også bra. Er fornøyd med plasseringene så langt bortsett fra Sverige, den er for glatt for min smak.

Skrevet
3 minutter siden, Lessismore skrev:

Hmmm. Kanskje jeg får høre på den igjen. Førsteinntrykket var uansett - kjeeeedelig. Men jeg kan jo ta feil, så jeg er villig til å høre den igjen. Mye tyder på at jeg må det uansett.

Den hadde vært finere om den ikke var med i Grand Prix ;)  Ikke helt GP-materiale, men den har noe ved seg.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Spania står som eneste land uten poeng. Den var da ikke så gal? Jeg snes det var andre som var værre enn det

Anonymkode: 797f0...870

Gjest Antarctica
Skrevet
2 timer siden, Marriet skrev:

Du er fucked. Jeg vurderer å hive meg over på gin'en snart hvis ingen kommer med en forbanna paljettkjole snart og masse modulasjoner.

Modulasjoner virker å være ut? Synd, for det er jo da vi skåler! 

Gjest Antarctica
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Spania står som eneste land uten poeng. Den var da ikke så gal? Jeg snes det var andre som var værre enn det

Han skar jo helt og totalt ut da han skulle synge a cappella-partiet. Mestret ikke stemmen sin. Låta minnet dessuten om noe fæle greier på Postens Sommerkassett 1985. 

Skrevet
3 minutter siden, Pengetreet skrev:

Portugal sin melodi er vakker og sart, Bulgaria sin er også bra. Er fornøyd med plasseringene så langt bortsett fra Sverige, den er for glatt for min smak.

Jeg er MGP-jomfru, men skal ikke sangene være mer catchy enn vakre? 

Skrevet
6 minutter siden, Pengetreet skrev:

Helt enig. Den er nydelig :)

Skrevet
3 minutter siden, Pashla skrev:

Modulasjoner virker å være ut? Synd, for det er jo da vi skåler! 

Det er helt tragisk! ESC har mistet sin sjarm. Ingen modulering og ingen paljetter, vi er derimot priset med programledere som høres ut som Borat på heroin. Cavaen er tom og jeg føler meg faktisk litt tom jeg også. 

Skrevet

Jaaaaaaa 😀 Herregud så spennende

Anonymkode: 00932...26a

Gjest Muji81
Skrevet

Tror jeg må høre hva jeg gikk glipp av her.. takk for i kveld :)

Skrevet
16 minutter siden, beef sister skrev:

Jeg er MGP-jomfru, men skal ikke sangene være mer catchy enn vakre? 

Jo, det har ofte vært slik, men ingen regel uten unntak.

Skrevet

Jaja jenter! Da var det gjort. Nå er jeg full, ensom og trist. Akkurat sånn det skal være en natt til søndag. 

Takk for følge, dette har vært veldig trivelig! :)

Skrevet
20 minutter siden, Pashla skrev:

Han skar jo helt og totalt ut da han skulle synge a cappella-partiet. Mestret ikke stemmen sin. Låta minnet dessuten om noe fæle greier på Postens Sommerkassett 1985. 

:legrine: sa ikke den var fin, bare at det var andre som var værre. Postens sommerkasett, der sa du noe :legrine:

Skrevet
4 minutter siden, Marriet skrev:

Jaja jenter! Da var det gjort. Nå er jeg full, ensom og trist. Akkurat sånn det skal være en natt til søndag. 

Takk for følge, dette har vært veldig trivelig! :)

Takk det samme :)

Neste år, Marriet, DA kommer paljettene tilbake :D

Gjest Antarctica
Skrevet
25 minutter siden, Marriet skrev:

Det er helt tragisk! ESC har mistet sin sjarm. Ingen modulering og ingen paljetter, vi er derimot priset med programledere som høres ut som Borat på heroin. Cavaen er tom og jeg føler meg faktisk litt tom jeg også. 

Uffameg. Men vi må heller justere forventningene. F eks heve glasset hver gang noen synger surt, hvis modulasjonene uteblir. 

Skrevet

Portugal var jo klart best! Jeg tar han hjem på kakao og boller når som helst!

Anonymkode: 5a534...249

Skrevet

Portugal fy før noe dritt sang. 

Anonymkode: 63ddd...2c0

Skrevet

Nå ser ikke jeg på dette her (og det forbauser meg like mye hver gang at noen gjør det, selv med veldig mye cava), men sjarm må jo kunne redefineres dersom paljettene uteblir - med deltakelse av så mange østlige pottitt-land er det jo potensielt nok av annen horror å ta  av?

Skrevet
3 minutter siden, sug lut skrev:

Nå ser ikke jeg på dette her (og det forbauser meg like mye hver gang at noen gjør det, selv med veldig mye cava), men sjarm må jo kunne redefineres dersom paljettene uteblir - med deltakelse av så mange østlige pottitt-land er det jo potensielt nok av annen horror å ta  av?

Jada, jodling har jo blitt en greie, det har sin sjarm det og.

Men det er noe med det her, altså.

Screenshot_20170514-082223.png

Screenshot_20170514-082001.png

Skrevet
1 minutt siden, Marriet skrev:

Jada, jodling har jo blitt en greie, det har sin sjarm det og.

Men det er noe med det her, altså.

Screenshot_20170514-082223.png

Screenshot_20170514-082001.png

Sant nok. Jeg husker jo faktisk dette:

https://www.google.no/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjjoMyk4O7TAhWHESwKHfKvDCIQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fcommons.wikimedia.org%2Fwiki%2FFile%3AEurovision_Song_Contest_1976_-_Anne-Karine_Str%C3%B8m.jpg&psig=AFQjCNG0LBYwulnXg554IzRhp0bwXooz8A&ust=1494829551922573

Anne Karine Strøm i gull-lamé-dress fra 1976, det var stas!

Skrevet
7 timer siden, sug lut skrev:

Det var jo året Jan Teigen opptrådde i skjelettdrakten sin :D

Paljett eller skjelett var vel det store spørsmålet det året ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...