Gå til innhold

New York pass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært i New York  og kan hjelpe meg med å ta avgjørelsen om vi ble kjøpe New York pass mens vi er der? Vi skal være der i 9 dager og har tenkt å se en del av de kjente attraksjonene men tar ting litt som det kommer. 

Dere som har hatt det mens dere var der, vil dere anbefale det? 

Anonymkode: b120b...d4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har valgt å ikke kjøpe da vi er der, har kun kjøpt buss billetter til hop on hop of busser. 

Billetter til 9/11 Memorial og Madame Tussauds kjøpte jeg på nettet før vi dro. 

Kommer jo litt ann på hva og hvor mye dere skal rundt på attraksjoner. 

Inkludert i buss billete vi kjøpte, er det en båt tur. 

Skal dere ut til frihets gudinnen må dere beregne goood tid, helt sinnsyke køer der ute. 

Skal dere til outlet, liker jeg best Jersey Garden i New Jersey, veldig enkelt å ta lokal buss ut. 

Der er også tax inkludert i prisen, så en slipper kjipe overraskelser da en skal betale. 

God tur til fantastiske New York ❤️

Anonymkode: df5fc...852

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har valgt å ikke kjøpe da vi er der, har kun kjøpt buss billetter til hop on hop of busser. 

Billetter til 9/11 Memorial og Madame Tussauds kjøpte jeg på nettet før vi dro. 

Kommer jo litt ann på hva og hvor mye dere skal rundt på attraksjoner. 

Inkludert i buss billete vi kjøpte, er det en båt tur. 

Skal dere ut til frihets gudinnen må dere beregne goood tid, helt sinnsyke køer der ute. 

Skal dere til outlet, liker jeg best Jersey Garden i New Jersey, veldig enkelt å ta lokal buss ut. 

Der er også tax inkludert i prisen, så en slipper kjipe overraskelser da en skal betale. 

God tur til fantastiske New York ❤️

Meg igjen 😊 

Vi har brukt dette buss selskapet hver gang, og vært veldig fornøyde : 

http://www.grayline.com/things-to-do/united-states/new-york-city/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...