Gå til innhold

La snart 13åringen passe snart 4åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med legging og alt? 

Har sååå lyst å få med meg en liten konsert i kveld, men mini er ikke så glad i å sove borte. Kan soon to be 13åringen passe eller er det fryktelig uansvarlig? Vi er 10 min unna med bil... Veldig pliktoppfyllende og har et ekstremt godt forhold til broren sin

Anonymkode: d7338...058

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert fint. Jeg passet ofte baren på kveldstid ved 12 års alder.

Min 13 åring kan fint passe småsøsken om kvelden (inkl. legging). Lillesøskene er snille og enkle, og storebror er flink og omsorgsfull :) Sjelden vi benytter oss av han da, men vi har mulighet hvis noe plutselig dukker opp i siste liten.

Anonymkode: 313ce...b4e

Skrevet

Det kommer helt an på barna. Om dere er sikre på at det kommer til å gå fint og at begge barna vil føle seg trygge- så kjør på 😊

Anonymkode: 7d790...0d8

Skrevet

Er du trygg på barna går det nok bra!:) når jeg fylte 13 begynte jeg å fast passe en 4åring og en 7åring en dag i uka (fra etter bhg/skoleslutt til kl 21.) og det var virkelig ingen problem (bortsett fra legging de første to gangene, men da kjente de meg ikke så godt så minste var utrygg pga det). :)

Anonymkode: c4038...cd3

Skrevet

Takk for svar! Eldste er all in og 4åringen syns det var en strålende ide! Så vi prøver  :-)

Skrevet

Det gikk helt strålende! 4 åringen har aldri vært så fornøyd med at vi har gått ut døra noen gang! La seg uten tull og sov når vi kom hjem :-) Var bare borte halvannen time og hadde sms kontakt hele tiden  (til storesøsters frustrasjon) Så nå er det jo virkelig duket for litt alenetid igjen! :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...