Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 Ikke fra obs nei, men de bruker festradakt ja Anonymkode: ab43c...9f8
*Miss Marple* Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Nei, jeg bruker ikke festdrakter til barna mine, men syns det er helt greie klær til 17 mai og konfirmasjon.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #4 Skrevet 13. mai 2017 Ja. Jentene mine på 8 og 10 år ønsker selv å ha festdrakt, de føler seg kjempefine i det og her blir jo de jeg kjøper brukt i minst tre år så investeringen er helt grei synes jeg. I år har 8-åringen en fra Obs som er tre år gammel, kjøpte den til eldste som kunne bruke den i to år før den i år har gått i arv til lillesøster. 10-åringen har fått ny i år og hun fikk velge selv hvem hun ville ha, hun falt helt for denne så den har hun fått: https://lekmer.no/barneklar/dapsklar-og-hoytidsklar/nasjonaldrakter/name-it-kjole-tena-rio-red Anonymkode: 7da65...c13
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #6 Skrevet 13. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja. Jentene mine på 8 og 10 år ønsker selv å ha festdrakt, de føler seg kjempefine i det og her blir jo de jeg kjøper brukt i minst tre år så investeringen er helt grei synes jeg. I år har 8-åringen en fra Obs som er tre år gammel, kjøpte den til eldste som kunne bruke den i to år før den i år har gått i arv til lillesøster. 10-åringen har fått ny i år og hun fikk velge selv hvem hun ville ha, hun falt helt for denne så den har hun fått: https://lekmer.no/barneklar/dapsklar-og-hoytidsklar/nasjonaldrakter/name-it-kjole-tena-rio-red Anonymkode: 7da65...c13 Enig med 10-åringen, den var veldig fin Anonymkode: de13a...2d2
soleia Skrevet 13. mai 2017 #7 Skrevet 13. mai 2017 Hadde ein liten gute"bunad" då dei var rundt tre, men ellers har eg ikkje kjøpt desse sjølv. Synes det er heilt greit å bruke slike til 17. mai, konfirmasjon ol.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #9 Skrevet 13. mai 2017 Eldste på 11 år har en festdrakt fra jeg var lita og yngste på 9 år har en fra Name it som storesøster brukte før. Det er de som gjerne vil ha dette Anonymkode: 69a56...1e8
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #10 Skrevet 13. mai 2017 Da de var små, ja, men ikke etter de ble 7-8 år. Anonymkode: 15c33...68a
☆☆☆ Skrevet 13. mai 2017 #12 Skrevet 13. mai 2017 Ja, eg synes festdraktene til barn er fine og begge skal ha på 17.mai.
Mamma_til_2 Skrevet 13. mai 2017 #13 Skrevet 13. mai 2017 Ja yngste har fra en barnashus og eldste har en fra pascal. Mange på skolen til eldste har festdrakter fra ulike butikker.
Evablaum Skrevet 13. mai 2017 #14 Skrevet 13. mai 2017 (endret) Har fra name it til begge barna på 1 og 3 år, veldig greit til 17. mai Endret 13. mai 2017 av Evablaum
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #15 Skrevet 13. mai 2017 Ja. De bruker fra name it. I år skal begge ha. (17.mai og konfirmasjon). De er 4 og 1 år. Anonymkode: 85a23...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå