Gå til innhold

"Bunad" til barn fra obs o.l.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere det?

Anonymkode: d945f...f25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fra obs nei, men de bruker festradakt ja 

Anonymkode: ab43c...9f8

Skrevet

Nei, jeg bruker ikke festdrakter til barna mine, men syns det er helt greie klær til 17 mai og konfirmasjon.

Skrevet

Ja.

Jentene mine på 8 og 10 år ønsker selv å ha festdrakt, de føler seg kjempefine i det og her blir jo de jeg kjøper brukt i minst tre år så investeringen er helt grei synes jeg.

I år har 8-åringen en fra Obs som er tre år gammel, kjøpte den til eldste som kunne bruke den i to år før den i år har gått i arv til lillesøster. 10-åringen har fått ny i år og hun fikk velge selv hvem hun ville ha, hun falt helt for denne så den har hun fått:

https://lekmer.no/barneklar/dapsklar-og-hoytidsklar/nasjonaldrakter/name-it-kjole-tena-rio-red

Anonymkode: 7da65...c13

Skrevet

Ser ingen problemer med sånn drakt nei

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja.

Jentene mine på 8 og 10 år ønsker selv å ha festdrakt, de føler seg kjempefine i det og her blir jo de jeg kjøper brukt i minst tre år så investeringen er helt grei synes jeg.

I år har 8-åringen en fra Obs som er tre år gammel, kjøpte den til eldste som kunne bruke den i to år før den i år har gått i arv til lillesøster. 10-åringen har fått ny i år og hun fikk velge selv hvem hun ville ha, hun falt helt for denne så den har hun fått:

https://lekmer.no/barneklar/dapsklar-og-hoytidsklar/nasjonaldrakter/name-it-kjole-tena-rio-red

Anonymkode: 7da65...c13

Enig med 10-åringen, den var veldig fin :)

Anonymkode: de13a...2d2

Skrevet

Hadde ein liten gute"bunad" då dei var rundt tre, men ellers har eg ikkje kjøpt desse sjølv.  Synes det er heilt greit å bruke slike til 17. mai, konfirmasjon ol.

Skrevet

bruker fra name it

Skrevet

Eldste på 11 år har en festdrakt fra jeg var lita og yngste på 9 år har en fra Name it som storesøster brukte før. Det er de som gjerne vil ha dette :) 

Anonymkode: 69a56...1e8

Skrevet

Da de var små, ja, men ikke etter de ble 7-8 år. 

Anonymkode: 15c33...68a

Skrevet

Ja, eg synes festdraktene til barn er fine og begge skal ha på 17.mai.

Skrevet

Ja yngste har fra en barnashus og eldste har en fra pascal. Mange på skolen til eldste har festdrakter fra ulike butikker. 

Skrevet (endret)

Har fra name it til begge barna på 1 og 3 år, veldig greit til 17. mai

Endret av Evablaum
Skrevet

Ja. De bruker fra name it. I år skal begge ha. (17.mai og konfirmasjon). De er 4 og 1 år.

Anonymkode: 85a23...0bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...