Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 11 åringen forteller meg at læreren ikke svarer på spørsmål når elevene spør, himler med øynene og sukker og stønner til elevene osv. På samtaler virker hun omsorgsfull/engasjert. Anonymkode: 777f0...7d7
Optatium Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 Muligens. Men hva slags spørsmål stilles? Hvis det er faglig skal man ikke svare sånn, men er det il en beskjed jeg ga tre ganger for to minutt siden lan jeg av og til stønne og himle med øynene.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Seriøst- er du lærer og svarer elevene med å himle med øynene? Uansett om de har spurt flere ganger? Anonymkode: 777f0...7d7
Optatium Skrevet 13. mai 2017 #4 Skrevet 13. mai 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst- er du lærer og svarer elevene med å himle med øynene? Uansett om de har spurt flere ganger? Anonymkode: 777f0...7d7 Noen ganger ja. Men skal sies at jeg jobber på ungdomsskole da og derfor være grenser for hvor ufokuserte elevene får lov å være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå