Gå til innhold

Omgangssyk men maser om mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

To-åringen våknet med omgangssyke. 

Spydd i flere runder. Maser nå om mat. Det har jeg ikke opplevd før, de pleier ikke å ville røre mat når de er syke...

skal jeg gi ham noe eller? Det kommer jo bare opp igjen..

Anonymkode: 1a29c...c31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du skal gi han noe, prøv med noe som stabiliserer magen, banan kanskje først? og mye å drikke. Er kjempeviktig når han spyr

Anonymkode: 83abe...b4e

Skrevet

Han føler seg vel tom i magen....

Jeg ville gitt han en ristet brødskive med et lite sukkerdryss på, det er veldig lett fordøyelig. Kanskje det ikke kommer opp igjen lenger.

Anonymkode: 8e4e7...cb7

Skrevet

Ja gi ham mat! Noe som er lett å spy opp igjen og som er mildt for magen. Ikke melk og melkeprodukter.

Anonymkode: 9e6ab...b0a

Skrevet

Salte kjeks/chips pleier jeg å gi. Og masse drikke!! Cola eller hva som frister!

Anonymkode: 27ad4...acb

Skrevet

Takk for svar. Han har fått vann og smoothie. Krysser fingrene.

Anonymkode: 1a29c...c31

Skrevet

Det mest vanlige er at de ikke har lyst på noe på mange timer, men ikke alltid. Forrige gang minste hadde spysyka her så hadde hun god matlyst mellom spyrundene som for øvrig kom med uvanlig mange timers mellomrom. Snakket med lege og de sa at før var rådet å la magen få ro, ikke gi noe særlig å spise osv, men nå anbefaler de at de får i seg noe selv om de spyr det opp igjen fordi det gir litt energi og hindrer for lavt blodsukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...