Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Neeeeeei! Ikke nora!!! Anonymkode: 46b9c...584
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Denne episoden var vond å se 😢 Anonymkode: 92187...640
februarprins2013 Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 jeg er enig i mye,men Sana bør begynne og snakke, Noora har ingen pelling på at Sana føler noe for Yousef, og er vel dessverre en mulighet at yousef ser sana som en søster,men jeg shipper Yousana altså,men dømmer ikke noora her for dette vet hun ikke... men var også vondt når noora fant ut at sana visste om william, ja den siste halvdelen var veldig vond, både at isak ble såret og det med sana/noora/yousef
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: jeg er enig i mye,men Sana bør begynne og snakke, Noora har ingen pelling på at Sana føler noe for Yousef, og er vel dessverre en mulighet at yousef ser sana som en søster,men jeg shipper Yousana altså,men dømmer ikke noora her for dette vet hun ikke... men var også vondt når noora fant ut at sana visste om william, ja den siste halvdelen var veldig vond, både at isak ble såret og det med sana/noora/yousef I all verden? Har du ikke punktum på tastaturet ditt? Anonymkode: e4920...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå