Evablaum Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Jeg er veldig glad i gullvafler. Jeg må alltid telle hvor mange det er i posen når jeg åpner den. Tror det er fordi det står ca på pakken, så må jeg dobbeltsjekke på en måte. Meget sært og på grensen til uhygienisk..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Teller skittentøyet når jeg putter det i maskinen. Teller det aldri på vei ut, så jeg aner ikke hva jeg skal med den tellingen... Anonymkode: 28b98...873
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 2 timer siden, Evablaum skrev: Jeg er veldig glad i gullvafler. Jeg må alltid telle hvor mange det er i posen når jeg åpner den. Tror det er fordi det står ca på pakken, så må jeg dobbeltsjekke på en måte. Meget sært og på grensen til uhygienisk.. 😅😅😅 Anonymkode: 17529...b35
TPK Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 Ommøblerer ofte i oppvaskmaskinen hvis noen andre har satt inn. De gjør det ikke skikkelig! 😄
Lessismore Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 22 minutter siden, TPK skrev: Ommøblerer ofte i oppvaskmaskinen hvis noen andre har satt inn. De gjør det ikke skikkelig! 😄 Me too!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå