Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 som tok det sa plutselig å herregud dette er ikke bra,,fikk panikk, hun hadde tatt nåla rett gjennom blodåren. Sa at det ikke er farlig, blir bare blåmerke.😫😫 Er det virkelig ikke farlig? Roe meg ned please 😥 Anonymkode: 9ac87...787
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Det er ikke farlig. Pust og tenk logisk. Hvis det hadde vært farlig, hadde hun ikke sagt det motsatte og latt deg dra. Hvorfor stoler du ikke på det du ser og hører? Anonymkode: f1a19...f82
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Neida, det er ikke farlig, men du risikerer et stort blåmerke. Har skjedd meg et par ganger, og ene gangen ble jeg blå nedover halve armen. Ganske ømt og sårt noen dager, men går over. Veldig uproft av hun som tok blodprøven å si det hun sa! Anonymkode: 02339...7b6
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 Det er ikke farlig, har blitt gjort på meg utallige ganger når de har gravd rundt med nåla i armen min fordi jeg har så vanskelige blodårer. Anonymkode: 0c4b6...2cf
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 Spiller vel ingen rolle om det blir ett eller to hull i blødåra😂😂 Anonymkode: 1bdaf...f1b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 Takk for beroligende ord, dere ❤ Legen min sa at jeg har fine og normale blodårer, men hun som tok de har tatt de på meg før og sist gang hadde jeg vondt i armen i en uke etterpå. Og hun samme dama gjorde dette idag, derfor jeg blir litt bekymret. hi Anonymkode: 9ac87...787
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #7 Skrevet 12. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spiller vel ingen rolle om det blir ett eller to hull i blødåra😂😂 Anonymkode: 1bdaf...f1b Så fint at dette er morsomt for deg. Tommel opp! Anonymkode: 9ac87...787
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #8 Skrevet 12. mai 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så fint at dette er morsomt for deg. Tommel opp! Anonymkode: 9ac87...787 Men herregud så hårsåre folk er inne her. Tenkte jo på det nektet av en legesekretær som mente det var farlig. Gå og ta gladpilla di! Anonymkode: 1bdaf...f1b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #9 Skrevet 12. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men herregud så hårsåre folk er inne her. Tenkte jo på det nektet av en legesekretær som mente det var farlig. Gå og ta gladpilla di! Anonymkode: 1bdaf...f1b *neket Anonymkode: 1bdaf...f1b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #10 Skrevet 12. mai 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for beroligende ord, dere ❤ Legen min sa at jeg har fine og normale blodårer, men hun som tok de har tatt de på meg før og sist gang hadde jeg vondt i armen i en uke etterpå. Og hun samme dama gjorde dette idag, derfor jeg blir litt bekymret. hi Anonymkode: 9ac87...787 Da sier du fra neste gang til den som tar blodprøve av deg, fortell at du har vært uheldig de siste par gangene, en gang med smerter i armen en uke etterpå, og sist at de stakk gjennom. Vil tro hun også stakk gjennom sist da du hadde smerter i armen en uke etterpå. Ikke alltid det blir like stort blåmerke, men hender de irriterer annet vev som kan gi smerter. Si fra, be dem være ekstra forsiktig. For en del år siden måtte jeg ta blodprøver 2-3 ganger hver eneste uke. De fleste legesekretærene gjorde en grei jobb. Hun ene var imidlertid rett og slett slurvete, og konstant sur. Siste gangen hun tok prøve på meg var den jeg fortalte om over her hvor jeg ble blå nedover hele underarmen. Da sa jeg klart fra til legen neste gang at hun gjorde en så dårlig jobb at jeg heretter nektet å la henne ta prøver på meg. Etter det var det alltid andre som tok prøver av meg, eller jeg kom tilbake en annen dag når hun ikke jobbet. De kan gjøre feil, det er små marginer, men hvis samme person gang på gang gjør en dårlig jobb, da må man si fra. Anonymkode: 02339...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå