Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Jeg vet om en innflytter som velger å kalle seg for noe annet enn vedkommende er registrert som. Navnet før var "Lise", som i dagligtale og i sosiale media har blitt vridd om til "Lisbeth" Dette skal visst være selvbestemt. Men begrunnelsen synes jeg er tynn. Jeg har begynt å spekulere mer på dette, da personen har begynt å vise mange psykopatiske trekk. Jeg anser personen for å være svert farlig, da hun lett vinner tillit og trår ned de hun ikke liker. Det er så mange ting.. På et tidlig stadium skal personen ha fortalt at de gamle vennene sviktet henne, og forsvant uten ord til forklaring. Men nå føler jeg meg som en av de gamle vennene, for jeg anser hun som utstabil. Jeg vil løpe fra henne, og komme løs fra edderkoppnettet! Hva skal en liksom si til en psykopat med et skyhøyt ego? Absolutt ingenting. Psykopater spiller bare uvitende og intetanende. Derfor forsvinner også jeg uten forklaring. Jeg har begynt å fase henne ut for ikke å risikere hevnaksjoner. Hva tror dere selv kan ligge bak dette navnedekket? Anonymkode: 96612...db5
Mostly Harmless Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Folk står fritt til å kalle seg de rareste ting, så ser ikke helt hvorfor du oppfatter det som så illevarslende at hun har skiftet navn. Det er likevel ingenting i veien for å trekke seg stille tilbake dersom dere ikke har kjemi.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Jeg vet om ei som har holdt på på samme måten. Hun er ikke stabil. Hun fremstår som helt normal, men hun bor aldri lenge på hvert sted før hun er på kant med mange. Like greit å fase slike ut. Hun jeg vet om har jeg blokkert, burde egentlig ha anmeldt henne for alvorlig trakassering, men jeg greide å få tatt livet av alle de løgnene hun satte ut om meg. Det verste var at hun prøvde å ramme meg med å sette ut rykter om meg som kunne ødelagt andres liv. Hun er virkelig ikke god! Anonymkode: 333bf...267
amandine Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 Hvorfor hun kaller seg noe annet er jo ikke godt å si. Og hun er muligens helsprø og ondskapsfull, men du virker ikke helt i vater du heller, HI?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet om ei som har holdt på på samme måten. Hun er ikke stabil. Hun fremstår som helt normal, men hun bor aldri lenge på hvert sted før hun er på kant med mange. Like greit å fase slike ut. Hun jeg vet om har jeg blokkert, burde egentlig ha anmeldt henne for alvorlig trakassering, men jeg greide å få tatt livet av alle de løgnene hun satte ut om meg. Det verste var at hun prøvde å ramme meg med å sette ut rykter om meg som kunne ødelagt andres liv. Hun er virkelig ikke god! Anonymkode: 333bf...267 Skulle ønske jeg turte å ta opp kampen med hun som er her, men hun har for mange støttespillere:/ Er redd jeg ikke vil bli trodd, så det beste er nok å late som ingenting. Håper også at hun snart finner et nytt offer, slik at vi er mange som kan avsløre henne. Men det vil ta tid.. Det er helt fryktelig å ramle borti en psykopat. Dette er personer som plutselig kan snu om og manipulere deg. De innleder vennskap først, for deretter å "angripe" når de vet nok om venninnen. Derfor tør ikke jeg å si noe, da ting faktisk kan bli brukt i mot meg. HI Anonymkode: 96612...db5
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet om ei som har holdt på på samme måten. Hun er ikke stabil. Hun fremstår som helt normal, men hun bor aldri lenge på hvert sted før hun er på kant med mange. Like greit å fase slike ut. Hun jeg vet om har jeg blokkert, burde egentlig ha anmeldt henne for alvorlig trakassering, men jeg greide å få tatt livet av alle de løgnene hun satte ut om meg. Det verste var at hun prøvde å ramme meg med å sette ut rykter om meg som kunne ødelagt andres liv. Hun er virkelig ikke god! Anonymkode: 333bf...267 Skulle tro vi var borti samme person Hun i mitt miljø har flyttet mye på seg.. HI Anonymkode: 96612...db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå