Gå til innhold

Bursdagsgave til far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen kjøpte gavekort og søstera og mannen hennes kjøpte blomster med kort hvor de hadde skrevet at han må smile mer.

Blomster til en mann?😱

Anonymkode: 190f9...a29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blomster i gave er fra de som enten ikke gidder tenke eller ikke vil bruke mer penger enn hva en ferdig mikset bukket på Rimi eller Kiwi koster.

Jeg blir glad for blomster som en uventet ekstra oppmerksomhet, men ikke som bursdagsgave. Hvis man ikke gidder å prøve å tenke på hva en person liker kan en like så godt la være. Ja noen liker sikkert blomster i gave, men

Gavekort er NESTEN like giddelaust, men der kan en iallfall legge bittelite tanke bak det ved å kjøpe til et sted en vet mottager liker. Et universal presentkort er derimot ganske kjedelig.

Anonymkode: 074d0...979

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blomster i gave er fra de som enten ikke gidder tenke eller ikke vil bruke mer penger enn hva en ferdig mikset bukket på Rimi eller Kiwi koster.

Jeg blir glad for blomster som en uventet ekstra oppmerksomhet, men ikke som bursdagsgave. Hvis man ikke gidder å prøve å tenke på hva en person liker kan en like så godt la være. Ja noen liker sikkert blomster i gave, men

Gavekort er NESTEN like giddelaust, men der kan en iallfall legge bittelite tanke bak det ved å kjøpe til et sted en vet mottager liker. Et universal presentkort er derimot ganske kjedelig.

Anonymkode: 074d0...979

Faren min gjør så utrolig mye for dem, og får blomster med kort i gave.

Jeg funderte på hva kjøpe til han, men jeg valgte å kjøpe gavekort som han kan bruke på alle sentre, så kan han kjøpe det han har lyst på. 

Hi

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Faren min gjør så utrolig mye for dem, og får blomster med kort i gave.

Jeg funderte på hva kjøpe til han, men jeg valgte å kjøpe gavekort som han kan bruke på alle sentre, så kan han kjøpe det han har lyst på. 

Hi

Jeg er av den mening at universelle gavekort er vulgært. Bare gi han en femhundrelapp, liksom... Da er blomster mye bedre.

Ingen av dere har uansett giddet å finne ut hva han ønsker seg.

Anonymkode: 3eaa1...d67

Skrevet

Gavekort er da like upersonlig som blomster. Men å skrive at han må smile mer? Passe frekt!  "Du er alltid sur" liksom.

Anonymkode: 0fdbe...543

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...