Gå til innhold

hCG på 244, uke 4-5

Anbefalte innlegg

Skrevet

hCG nivået ligger på 244 nå når jeg er rundt 4-5 uker. To dager tidligere var det 150. Er det altfor lavt, eller er det normalt? Trenger håp! Hihi

Anonymkode: 18fa4...062

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forklarte ikke legen hva dette betyr?

Jeg synes det virker lavt. På samme tid var min HCG 1600. Men regelen er at den skal dobles annenhver dag, og din har jo nesten doblet seg, så det kan hende at du ikke er så langt på vei som du trodde, eller at du produserer HCG veldig sent.

Skrevet

Innafor normalen☺ min første hcg var på 248 da var jeg 4+3. Er 30+4 nå, så alt var som det skulle😉 

Anonymkode: 69b1f...43b

Skrevet

Målingene i seg Selv sier ikke så mye. Det er stigningen som forteller noe, og stigningen er dårlig her dessverre. Den skal fordoble seg annenhver dag 😬

Anonymkode: 634f5...e46

Skrevet

Ser ikke så bra ut dette. Målte 5000 i uke 5 og 16000 to dager senere 

Anonymkode: f1392...b76

Skrevet

på torsdag 4 mai og nå tirsdag 9. fortalte Clearblue sin digitale test meg at jeg er 1-2 uker, så da er det vel innafor normalen å være 155 og 244 i hCG, siden jeg er så kort på vei? 

Anonymkode: 18fa4...062

Skrevet

Nivået er ikke så viktig..men stigningen er viktig. Og da ser det dessverre ikke så lovende ut. Den skal minst fordoble seg. Så du skulle ha vært over 300.

Jeg skjønner desperasjonen...men vet samtidig at falsk håp ikke hjelper. Belag deg på spontanabort.

Anonymkode: cd77e...739

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...