Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Har fått melding fra en fyr jeg har hold på med litt. Han er gift, men er alene i helgen, og han vil komme og besøke meg i kveld. Jeg er veldig i tvil. Har jo på en måte lyst, meeen han er jo gift!! Og jeg vil ikke være "den andre"... Får dårlig samvittighet overfor dama hans også... Fortell meg hva jeg bør gjøre!! Tror nok jeg vet svaret altså, men snakk meg til fornuft please!!! Anonymkode: 4d457...996
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Jeg har gått i den fella.. Holder på med en gift mann, har gjort det i ca 6 mnd.. Han er 14 år eldre enn meg. Det har blitt en avhengighet for meg som jeg har prøvd å avslutte mange ganger, men da kommer han og er så kjekk og sjarmerende. Så vil ikke anbefale det. Jeg kveles mellom dyp forelskelse og begjær, og heftig deilig sex, til å nesten ikke få puste pga samvittighet og viten om at han aldri går fra kona for meg. Så ikke gjør det!! Hverken for deg selv eller familien hans!!! Anonymkode: 676ec...6b7
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 Dropp det! Det finnes sååå mange andre mannfolk du kan holde på med! Single mannfolk.. Anonymkode: f62a4...e2b
soleia Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 Vil du verkeleg halde på med ein slik svikefull drittsekk? Du har låge kvalitetskrav, forstår eg.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 Gjør det, du lever bare en gang. Forbuden frukt smaker best. Jeg elsker gifte menn. De er lette å forføre også. Anonymkode: 8fbe2...017
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #7 Skrevet 12. mai 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har gått i den fella.. Holder på med en gift mann, har gjort det i ca 6 mnd.. Han er 14 år eldre enn meg. Det har blitt en avhengighet for meg som jeg har prøvd å avslutte mange ganger, men da kommer han og er så kjekk og sjarmerende. Så vil ikke anbefale det. Jeg kveles mellom dyp forelskelse og begjær, og heftig deilig sex, til å nesten ikke få puste pga samvittighet og viten om at han aldri går fra kona for meg. Så ikke gjør det!! Hverken for deg selv eller familien hans!!! Anonymkode: 676ec...6b7 Som om jeg skulle skrevet det selv Anonymkode: a0c6e...0c4
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #8 Skrevet 12. mai 2017 Huff, ikke gjør det! Du kommer til å angre hvis du gjør det! Anonymkode: 13288...992
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #9 Skrevet 12. mai 2017 Takk for svar! Jeg har sagt til han at jeg ikke vil mer. Jeg er bare ikke sånn!! HI Anonymkode: 4d457...996
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #10 Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Jeg har sagt til han at jeg ikke vil mer. Jeg er bare ikke sånn!! HI Anonymkode: 4d457...996 Bra, HI. Gifte menn som holder på slik har som regel lite respekt for ikke bare kona, men også den han er utro med. Du risikerer også at du faller for ham, og da har du satt deg selv i en fortvilende situasjon. Kutt kontakten helt med ham, da gjør du det enklere for deg selv å stå imot. Anonymkode: b97ac...4c1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #11 Skrevet 12. mai 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har gått i den fella.. Holder på med en gift mann, har gjort det i ca 6 mnd.. Han er 14 år eldre enn meg. Det har blitt en avhengighet for meg som jeg har prøvd å avslutte mange ganger, men da kommer han og er så kjekk og sjarmerende. Så vil ikke anbefale det. Jeg kveles mellom dyp forelskelse og begjær, og heftig deilig sex, til å nesten ikke få puste pga samvittighet og viten om at han aldri går fra kona for meg. Så ikke gjør det!! Hverken for deg selv eller familien hans!!! Anonymkode: 676ec...6b7 Som om jeg skulle sagt det selv her og. Stemmer på en prikk! Anonymkode: 95cde...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå