Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #1 Skrevet 12. mai 2017 Jeg og mannen er på utkikk etter hus. Jeg går på aap og mannen jobber. Vi har hatt finansieringsbevis som vi har fornyet hver tredje mnd. De siste mnd har mannen vært sykemeldt, som jeg ikke vil gå innpå hvorfor. Og nå sier finansieringsmannen i banken at det stiller seg litt annerledes nå, siden mannen er sykemeldt og det er uvisst når han begynner i jobb igjen. Og nå er jeg skikkelig bekymret nå:( Er det virkelig kjipt når begge ikke jobber? Noen råd? Anonymkode: 65b24...c0e
Eliseflisa Skrevet 12. mai 2017 #2 Skrevet 12. mai 2017 Men hvordan vet finansieringsmannen at han er sykemeldt? Vi måtte ikke levere lønnslipper før hvert nye bevis?
Eliseflisa Skrevet 12. mai 2017 #3 Skrevet 12. mai 2017 Og dere burde jo sagt feks at han skulle operere ett kne, de har jo ikke noe krav på å vite hva han er sykemeldt for. Samtidig, det at du går på AAP er en negativ faktor, og en usikker en. Det at de tenker din mann også kommer i samme gruppe vil selvfølgelig gjøre utslag. Da antar jeg han har vært sykemeldt ganske lenge
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 11 minutter siden, Eliseflisa skrev: Men hvordan vet finansieringsmannen at han er sykemeldt? Vi måtte ikke levere lønnslipper før hvert nye bevis? Sendte inn lønnsslipper, da så han det. En gang i året må vi sende inn lønnslipper. Hi Anonymkode: 65b24...c0e
Eliseflisa Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Sendte inn lønnsslipper, da så han det. En gang i året må vi sende inn lønnslipper. Hi Anonymkode: 65b24...c0e sånn ja, men da ser han at han har vært lenge sykemeldt på de? For dersom han nærmer seg 1 år sykemeldt, er ikke AAP langt unna, og da får dere ikke lån. Dersom dette hadde vært feks avvente av en operasjon, brukket bein osv ville de ikke reagert. Men det høres ut som det er mer kompleks enn det
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #6 Skrevet 12. mai 2017 20 minutter siden, Eliseflisa skrev: sånn ja, men da ser han at han har vært lenge sykemeldt på de? For dersom han nærmer seg 1 år sykemeldt, er ikke AAP langt unna, og da får dere ikke lån. Dersom dette hadde vært feks avvente av en operasjon, brukket bein osv ville de ikke reagert. Men det høres ut som det er mer kompleks enn det Han har vært sykemeldt siden januar. Han kan begynne å jobbe når som helst, vil virkelig ikke gå innpå det. Jeg er så ufattelig lei meg 😫 Anonymkode: 65b24...c0e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #7 Skrevet 14. mai 2017 Da er det jo bare å vente noen dager eller uker, da, til han begynner å jobbe igjen? Jeg ville personlig ikke kjøpt bolig hvis mannen er langtidssykemeldt og jeg gikk på AAP. Det kan bli veldig økonomisk stressende for dere. Anonymkode: 11814...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå