Gå til innhold

råd og hjelp trengs.. slanking, trening m.v.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste månedene vært veldig flink både med kostholdet og med trening. Har gått ned ca 5 kg, og har blitt 4-5 cm smalere rundt midjen. 

I begynnelsen følte jeg meg topp! Hadde masse energi og følte at både trening og kosthold gjorde underverker.. Nå derimot føler jeg meg sliten og tung i beina! :/

jeg bruker lifesum-appen og logger alt jeg spiser. 

I følge den appen skal jeg spise ca 1500 kalorier daglig + ekstra hvis jeg trener og forbrenner ekstra. 

Jeg har nok stort sett ligget på 1200-1400 kalorier, og ikke lagt til noe særlig ekstra hvis jeg har vært på trening.

Spiser et slags grovkarbo-kosthold. Vanlig mat, men mindre ris, pasta, brød etc, og grove varianter da jeg spiser det. 

Hva skjer med kroppen min? Hvorfor er beina så tunge for tiden?? Spiser jeg for lite, er det derfor kroppen reagerer sånn?

Anonymkode: 4bd89...019

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du i deg nok salt?

Anonymkode: e4066...ee0

Skrevet

Prøv mer litt mer raske karbohydrater. Folk reagerer ulikt på ulike dietter. Men du lever i underskudd, og det vil i perioder tære på kroppen. Og særlig om du har dårlig balanse i kostholdet i forhold til hva kroppen din fungerer på.

Anonymkode: 07f33...1a1

Skrevet

Prøv med en til to dager i uka mer kalorier 1600- 2000 fra gode kilder. Spiser du nok fett? Hva med vitamin tilskudd? Hvor ofte trener du. Kanskje å ta noe fri dager fra treningen kan være lurt. Sover du nok?

Anonymkode: c03ae...180

Skrevet

Jeg har gått ned 6 kg på 4 uker. Teller ikke kalorier, men kuttet ut godis (kun litt på lørdag), og spiser knekkebrød/grovbrød med masse magert pålegg og grønnsaker til frokost/ kvelds, salat med kjøtt/kylling/ reker til lunsj, og kjøtt/fugl/ fisk med grønnsaker til middag og en fettkilde i form av saus/ dressing. Har 4 kg til før første delmål er nådd. Veldig lett å gå ned i vekt, verre å bli der, så viktig å spise god mat man liker å spise. For meg må dette bli en livsstil. 

Du bør legge inn en spisedag hvor du nesten dobler kaloriintaket.

Anonymkode: 76ac4...b6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...