Gå til innhold

Eurovision

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter litt og sløver til eurovision...utrolig hypnotisk det er å se på Kroatia...han som synger duett meg seg selv. Veldig schizo sang...med delt klær og...dress på den ene siden og skinnjakke på den andre...

Merkelig greier..

Anonymkode: c86a0...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sitter litt og sløver til eurovision...utrolig hypnotisk det er å se på Kroatia...han som synger duett meg seg selv. Veldig schizo sang...med delt klær og...dress på den ene siden og skinnjakke på den andre...

Merkelig greier..

Anonymkode: c86a0...bd1

Haha, tenkte akkurat det samme. Veldig spesielt, og ikke noe særlig fin sang heller

Anonymkode: d5082...0fc

Skrevet

Var ikke det han som var utnevnt til landets homofob også? Første jeg tenkte da jeg så ham var at han sikkert er homofil.

Jeg synes grand prix har tapt seg, står bare på i bakgrunnen her, men få sanger som fenger, og synes det blir forferdelig kjedelig med disse kvalifiseringsrundene. Er liksom lei hele greia når finalen kommer.

Anonymkode: 6560b...b5d

Skrevet

Grandprix er bullshit.

skjønner ikke ar noen orker å se på det🙈

Skrevet

Hva ? Da var det det jeg hørte. At han er homofob.vel... homofil kanskje. Haha det var det jeg sa også! At han synger duett med seg selv 😅 så og si den enste sangen jeg så hele. Merkelig greier.

Anonymkode: 9839b...4ef

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva ? Da var det det jeg hørte. At han er homofob.vel... homofil kanskje. Haha det var det jeg sa også! At han synger duett med seg selv 😅 så og si den enste sangen jeg så hele. Merkelig greier.

Anonymkode: 9839b...4ef

Så gikk han jammen meg videre, helt utrolig

Anonymkode: d5082...0fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...