Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Jeg fikk plutselig vondt i kneet i går,på baksiden i bøyen..Senere så ble det vondt å gå opp trapper,ned gikk greit..I dag er det vondt både bak og foran under kneskåla..Det kjennes hovent ut men er ikke det, det føles stivt..Bøyer jeg knærne og reiser meg opp igjen gjør det vondt og så knepper det på baksiden..Gjør vondt å stå på det beinet/belaste det..Sykle var ikke godt..Går greit å gå men er stivt og litt vondt..Gjør vondt å rette det ut og bøye tilbake..Var hos legen idag og han klemte og bøyde i alle retninger uten av det var vondt..Ikke hovent,ikke varmt så legen visste ikke hva det kunne være..Så vi skal se det an litt før evt røntgen..Kunne være menisken da...Noen som har vært borti det samme? Anonymkode: e9254...282
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Høres ut som en bakers cyste, eventuelt som har sprukket. Ubehagelig, men ikke farlig. Anonymkode: daa3e...c20
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #3 Skrevet 11. mai 2017 Gjorde du noe spesielt i går eller i siste dagene før i går? Jeg fikk en liten strekk bakside lår for noen dager siden som jeg kun kjente i festene ved kneet, og som dagen etter også ga smerter på fremsiden. Jeg har tøyd ut godt og smertene gikk raskt over. Litt stivt fremdeles, det er det, men ingen smerter. Anonymkode: f0d86...9c7
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #4 Skrevet 11. mai 2017 Ville sagt menisk. Jeg får vondt på undersiden av kneskåla, og det er menisken. Anonymkode: 108b7...825
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #5 Skrevet 11. mai 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gjorde du noe spesielt i går eller i siste dagene før i går? Jeg fikk en liten strekk bakside lår for noen dager siden som jeg kun kjente i festene ved kneet, og som dagen etter også ga smerter på fremsiden. Jeg har tøyd ut godt og smertene gikk raskt over. Litt stivt fremdeles, det er det, men ingen smerter. Anonymkode: f0d86...9c7 Satt i sofaen med beinet i en litt vridd stilling mener jeg å huske.. Hi Anonymkode: e9254...282
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #6 Skrevet 11. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Satt i sofaen med beinet i en litt vridd stilling mener jeg å huske.. Hi Anonymkode: e9254...282 Hvis smertene kom etter at du har sittet med kneet noe vridd så peker det mer mot en menisk, selv om smertene ellers ikke er det vanligste for menisk. Regner med at legen testet menisken din i dag? Som regel får man frem problemet ved testene, men ikke alltid. Da må det bilder til. Om bildene ikke viser noe og du likevel skulle ha problemene, da bør det ev. vurderes om de skal gå inn med kikhullskirurgi for å sjekke kneet. Håper du slipper det, men skriver det bare i tilfelle du får negative bilder og fremdeles skulle ha problemer. Anonymkode: f0d86...9c7
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #7 Skrevet 11. mai 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis smertene kom etter at du har sittet med kneet noe vridd så peker det mer mot en menisk, selv om smertene ellers ikke er det vanligste for menisk. Regner med at legen testet menisken din i dag? Som regel får man frem problemet ved testene, men ikke alltid. Da må det bilder til. Om bildene ikke viser noe og du likevel skulle ha problemene, da bør det ev. vurderes om de skal gå inn med kikhullskirurgi for å sjekke kneet. Håper du slipper det, men skriver det bare i tilfelle du får negative bilder og fremdeles skulle ha problemer. Anonymkode: f0d86...9c7 Han vridde kneet hit og dit, opp og ned iallefall..Snakka om at det ikke var korsbånd etter undersøkelsen..Hvordan han tester menisk vet jeg ikke.. Anonymkode: e9254...282
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #8 Skrevet 11. mai 2017 Skulle opp i 2 etasje nå når ungene skulle i seng og da gjorde det vondt på baksiden når jeg gikk opp trappa og når jeg skulle ned så kjente jeg knep for hvert trinn i kneskåla.. Hi Anonymkode: e9254...282
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå