Gå til innhold

Hva legger du i uttrykket "nr 3 er en luring"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

UT

Anonymkode: 5d7e9...2d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At man kan få flere runder med "lurerier" før fødselen setter i gang

Skrevet

At baby kommer før eller etter de andre. At fødsel er mye tøffere eller lettere. 

Anonymkode: b88aa...de7

Skrevet

For min del ble fødselen lengre enn forventet , masse maserier, kynnere og null pressrier.

Skrevet

At du raskt kan tro at du er i fødsel flere ganger før du faktisk virkelig er i fødsel med nummer tre. Maserier som lurer deg til å tro at du er i fødsel, men nei.. slik forklarte jordmor det etter fødsel. 

Anonymkode: cb94b...78f

Skrevet

At den tredje fødselen kan bli helt annerledes enn de to første og helt annerledes enn jeg ventet.

Skrevet

Min tredje var ingen "luring" iallfall.. Våknet 07.00 og 08.50 var han ute. Ingen lure rier, bare veldig rask som nummer to var.

Anonymkode: 080be...873

Skrevet

At når du føder tre eller flere ganger beviser du regelen om at alle fødsler er forskjellig. En og samme kvinne kan oppleve veldig forskjellige fødsler, og sjansen for at en skiller seg betraktelig fra de andre øker når du får mer enn to barn.

Anonymkode: af4ed...631

Skrevet

Jeg måtte bli satt i gang med nr.3. Ikke akkurat det man forventer 😝 Kom som en rakett når han fikk litt starthjelp da....

Anonymkode: d80b0...50d

Skrevet

Jeg har skjønt det som at den tredje fødselen kan bli tøffere, trekke lenger ut, eller ikke komme ordentlig i gang. 

Min nummer tre smatt ut, selvfølgelig ikke smertefritt, men nesten. Var født mindre enn to timer etter første ri, bare 20 minutter etter at vi kom til sykehuset. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...