Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann fyller 40 i begynnelsen av desember, og jeg har begynt å tenke på om jeg skulle overraske han med en storby-ferie i gave. Han har vært i en del storbyer, men ikke i London - kunne det vært noe i desember? Evt. andre forslag? Forslag til hva man kan finne på/se i de ulike byene og blir også takknemlig for hotell-tips ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Budapest! Nydelig i desember

Anonymkode: 7cf4d...e56

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Budapest! Nydelig i desember

Takk for tips. Er det julemarked eller lignende der siden du skriver det er nydelig i desember? Evt andre ting man bør få med seg?

Skrevet

Vi skal til Budapest i begynnelsen av desember, hørt bra ting om julemarkedet der :) Men tar gjerne imot tips om hva vi burde se/gjøre 😉

Anonymkode: 83650...6ef

Skrevet
20 minutter siden, MTF skrev:

Takk for tips. Er det julemarked eller lignende der siden du skriver det er nydelig i desember? Evt andre ting man bør få med seg?

Det er julemarked og veldig koselig ikke minst trygg by (med tanke på terror) 

julemarkedet i London er nok mer utsatt der ja. 

Så om dere ønsker å handle har dere westend senteret feks. Severdigheter er det nok av i Budapest du har Borgen og hele elvebredden. Så kan dere bade ute i Szécsényi badet med varmt termal vann. Og så er det veldig god mat for en billig penge. Om dere ønsker dere Luksus så for dere 5 stjernes hoteller også ofte på kampanje og billig penge så man for unt seg noe skikkelig 😊

Skrevet

København

Anonymkode: 6e12c...5e4

Skrevet

Dublin

Skrevet

Jeg drømmer om å besøke julemarked i en tysk by en gang. Er veldig mange byer å velge mellom der.

Anonymkode: c19aa...ca1

Skrevet

Paris <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...