Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Skrevet 11. mai 2017 Jeg følger henne. Kul dame, virker så ekte og god. I tillegg er hun slående vakker. MEN,han mannen hennes bare virker ikke noe spesielt snill og hyggelig mot henne:(( Tenker nesten hver gang: Herregud kvinne, du kunne fått hvem som helst! Anonymkode: cee2a...895
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Skrevet 11. mai 2017 Enig. Syns Marna er morsom og tar seg selv veldig uhøytidelig, men Ørjan liker jeg bare ikke, spesielt ikke etter å ha sett Bloggerne. For en barnslig og rett og slett slem fyr. Han sa alltid så mye stygt til henne, og ofte foran barna. True med skilsmisse på bryllupsdagen fordi hun ikke dekker bordet, klage hver gang hun er på mobilen når jobben hennes er blogg og SoMe, kalle henne for en dum gås og å bare stikke av gårde og la henne pakke i bilen og styre med ungene alene når de var på ferie fordi han ble sur...skikkelig sjarmerende type altså... Anonymkode: a4660...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå