Gå til innhold

Folk gjør rare ting

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Folk er rare.

Anonymkode: 95488...d2e

Endret av Kira
Brudd på opphavsrett
Videoannonse
Annonse
Skrevet

WTF??!!

det kan jo ikke være sant?! 

Herregud, det er faktisk noe av det sykeste jeg har lest! 😱😱😳😳

Skrevet

Whaaaaat???

Anonymkode: 2fba3...853

Skrevet

Rare? Det handler jo ikke om at hun er rar? Det handler om at hun har utført er grovt overgrep på et lite barn!! Fader heller altså, og å spre og lage underholdning av det? Jeg åpnet tråden og forventet en smakløs finn- annonse eller noe sånt.

Skrevet

At noen planter ei eik på trappa si er rart. Dette er ikke rart, dette er sykt! Man er pedofil og/eller psykisk syk om man dytter en toddler inn i vagina. Dama skulle vært innelåst! Får bare håpe og krysse alt man har for at barnet kommer uskadet fra hendelsen, uten traumer og alt annet en slik hendelse kan medføre. Sjansen er også tilstede for at dette ikke er første grufulle hendelsen barnet er utsatt for.

Skrevet
21 minutter siden, amandine skrev:

Rare? Det handler jo ikke om at hun er rar? Det handler om at hun har utført er grovt overgrep på et lite barn!! Fader heller altså, og å spre og lage underholdning av det? Jeg åpnet tråden og forventet en smakløs finn- annonse eller noe sånt.

Jeg vet ikke hva dette handlet om (og jeg tror virkelig ikke at jeg vil vite det heller!), men jeg klikker meg aldri inn på linker uten å vite noenlunde hva som møter meg. Nettopp fordi folk er rare og gjør ting som hi her. 

Skrevet
6 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Jeg vet ikke hva dette handlet om (og jeg tror virkelig ikke at jeg vil vite det heller!), men jeg klikker meg aldri inn på linker uten å vite noenlunde hva som møter meg. Nettopp fordi folk er rare og gjør ting som hi her. 

Curiosity killed the cat 

Skrevet
26 minutter siden, Mammaaaa? skrev:

At noen planter ei eik på trappa si er rart. Dette er ikke rart, dette er sykt! Man er pedofil og/eller psykisk syk om man dytter en toddler inn i vagina. Dama skulle vært innelåst! Får bare håpe og krysse alt man har for at barnet kommer uskadet fra hendelsen, uten traumer og alt annet en slik hendelse kan medføre. Sjansen er også tilstede for at dette ikke er første grufulle hendelsen barnet er utsatt for.

Ja, herregud... takk og pris at hun ikke bestemte seg for å sette inn ungen igjen den veien den sannsynligvis kom ut da...

Anonymkode: 2fba3...853

Skrevet

Ut fra tråd stater, Så har hu rett. 

Barre og se på innlegga som hagler inn.

Anonymkode: 50404...992

Skrevet

Hva snakker dere om??? 😳😳

Anonymkode: 3a0f4...c96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...