Gå til innhold

Arr som vokser og klør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et arr som er et år gammelt nesten, som hele tiden har klødd og vokst litt. Nå er det blitt en rød opphevet arrvevklump der det var. Sitter på ryggen så har ikke kommet til og sett skikkelig. Hva kan jeg gjøre for å få arret til å slutte å klø og vokse?

Anonymkode: 4e639...306

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google Keloid arr...

Anonymkode: 3aebc...012

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Google Keloid arr...

Anonymkode: 3aebc...012

Har gjort det, men tregner noens faktiske erfaringer. Står jo så mye der.

Skrevet

Er ikke så mye å gjøre med det tror jeg. Jeg fjernet en føflekk på ryggen en gang, og det ble kjempestygt slik som du beskriver, også skulle doktoren prøve å fikse det igjen ved å sy det på nytt , men da ble det bare enda større og styggere... Nå 15 år senere har det bleknet litt, og er ikke så tydelig lenger, men forsatt klumpete og stygt.... En liten førlekk ga altså et arr på størrelse med en femkroning 🙄 Mulig de har noen nye metoder i dag, som kan bedre resultatet.... En hudklinikk kan sikkert svare på det.

Anonymkode: b186f...04a

Skrevet

Bestill en time for å få sett på den. Mest sannsynlig bare arrvev, men greit å utelukke andre ting også 

Anonymkode: 77f1b...9e4

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bestill en time for å få sett på den. Mest sannsynlig bare arrvev, men greit å utelukke andre ting også 

Det er nok arrvev. Pleier få stygge arr. Men dette arret klør veldig og slutter aldri vokse. Steroid krem?

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok arrvev. Pleier få stygge arr. Men dette arret klør veldig og slutter aldri vokse. Steroid krem?

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ville jeg ikke brukt før det er utelukket at det ikke er noe ondartet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...