Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #1 Skrevet 10. mai 2017 Riga, Krakow, Warszawa eller Tallinn ? Skriv gjerne litt om hvorfor og om du har vært i flere av disse , vil jeg gjerne ha tips om hva du likte best, hotell hvis du har bodd på noen som utmerket seg etc. Det er disse det står om pga prisnivået og tilgjengelige billetter når vi kan reise men har du andre storbytips er det bare å komme med de. Anonymkode: 2d5ef...8b2
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #3 Skrevet 10. mai 2017 Tror jeg må si Krakow. Riga og Tallinn er små og relativt kjedelige byer (etter min formening). Og ellers rimelig middelmådig kvalitet på restaurantene. Var nylig i Riga, for andre gang, men kunne raskt konkludere med at byen ikke har blitt mer spennende på ni år. Warszawa er helt ok, men det er ingen vakker skatt akkurat. Litt mer liv og muligheter enn i både Riga og Tallinn, da. Krakow er også en liten by, men den er for all den trivelig. Der har du også litt flere ting du kan gjøre utenfor byen. Kan ikke påstå å være særlig glad i noen av disse byene, og det er ikke akkurat på listen min å ville reise tilbake til noen av dem, men Krakow kunne du nok kanskje ha overtalt meg til å vurdere igjen, om ikke annet. Anonymkode: c8f49...e27
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #4 Skrevet 10. mai 2017 Takk for svar 😊 Hvordan man liker byer er jo veldig individuelt så jeg prøver å lese meg litt opp men kjekt med svar fra dere. Selv fikk jeg mye gode tips om Vilnius og ble skuffet over byen. Liten, hadde fort sett det som var å se og savnet et byområde /sentrum men torg og restauranter. Alt lå så sprett. Anonymkode: 2d5ef...8b2
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #5 Skrevet 10. mai 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar 😊 Hvordan man liker byer er jo veldig individuelt så jeg prøver å lese meg litt opp men kjekt med svar fra dere. Selv fikk jeg mye gode tips om Vilnius og ble skuffet over byen. Liten, hadde fort sett det som var å se og savnet et byområde /sentrum men torg og restauranter. Alt lå så sprett. Anonymkode: 2d5ef...8b2 Absolutt, det kan jo hende at Riga er byen i ditt hjerte, selv om jeg synes det er en kjedelig og litt trist by. Vilnius har jeg også vært, og dit drar jeg heller ikke igjen. Tallinn, Riga og Vilnius er litt samme greia - små og litt kjedelige byer, som du har vært gjennom på et par timer (satt på spissen). Anonymkode: c8f49...e27
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #6 Skrevet 10. mai 2017 Krakow. Hadde en helt utrolig tur dit. Vi besøkte bl a Auschwitz, og det var en sterk opplevelse. Hadde også noen store musikkopplevelser der. Anonymkode: 3dc55...627
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #7 Skrevet 10. mai 2017 Jeg har vært i krakow i forbindelse med tur med de hvite busser for sånn ca et halvt liv siden 😉 Så jeg husker ikke byen. Men alle de andre inntrykkene sitter i. Sterk opplevelse. Hi Anonymkode: 2d5ef...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå